Η γερμανική εταιρία εξελίσσει μία νέα γενιά 6κύλινδρων κινητήρων σε σειρά η οποία διαδοχικά θα αντικαταστήσει τους V6.
Στα επόμενα χρόνια η Mercedes-Benz ετοιμάζει αρκετές αλλαγές στον μηχανολογικό τομέα.
Μία από αυτές είναι η μείωση από τις 9 στις 4 πλατφόρμες ενώ η πιο πρόσφατη πληροφορία που έχουμε είναι πως η γερμανική εταιρία θα επιστρέψει στους 6κύλιδνρους εν σειρά που θα κάνουν πρεμιέρα το 2016 μαζί με τη νέα E-Class.
Έτσι, οι 4κύλινδροι κινητήρες θα συνδυάζονται με την κατά βάση προσθιοκίνητη πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture) και λιγότερο με τις μεγαλύτερες πισωκίνητες που θα υποδεχθούν 4 ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους (2 βενζινοκινητήρες + 2 ντίζελ) με πιθανή χωρητικότητα 3 lt.
Αν τελικά ισχύσει κάτι τέτοιο, οι βενζίνης θα αποδίδουν από 370 έως 435 PS -αντικαθιστώντας μέχρι και την V8 έκδοση- ενώ οι ντίζελ με διπλό τούρμπο θα έχουν ισχύ από 315 έως 405 άλογα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Μία από αυτές είναι η μείωση από τις 9 στις 4 πλατφόρμες ενώ η πιο πρόσφατη πληροφορία που έχουμε είναι πως η γερμανική εταιρία θα επιστρέψει στους 6κύλιδνρους εν σειρά που θα κάνουν πρεμιέρα το 2016 μαζί με τη νέα E-Class.
Έτσι, οι 4κύλινδροι κινητήρες θα συνδυάζονται με την κατά βάση προσθιοκίνητη πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture) και λιγότερο με τις μεγαλύτερες πισωκίνητες που θα υποδεχθούν 4 ολοκαίνουργιους 6κύλινδρους (2 βενζινοκινητήρες + 2 ντίζελ) με πιθανή χωρητικότητα 3 lt.
Αν τελικά ισχύσει κάτι τέτοιο, οι βενζίνης θα αποδίδουν από 370 έως 435 PS -αντικαθιστώντας μέχρι και την V8 έκδοση- ενώ οι ντίζελ με διπλό τούρμπο θα έχουν ισχύ από 315 έως 405 άλογα. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών