γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Στις 22 Ιουλίου του 1894, τα 126 χιλιόμετρα της διαδρομής Paris-Rouen αποτέλεσαν για έναν ετερόκλητο ανταγωνισμό το λίκνο του μηχανοκίνητου αθλητισμού
Οργανωτής αυτού που δεν θα χαρακτήριζε κανείς αγώνα αλλά περισσότερο μία προσπάθεια προβολής και αξιολόγησης των δυνατοτήτων των νέων, αυτοκινούμενων αμαξών ήταν η εφημερίδα «Le Petit Journal». Όσο για τους κανόνες, νικητής θα ανακηρυσσόταν το όχημα που δεν θα ενείχε κινδύνους, θα ήταν εύκολο στο χειρισμό του και όχι πολύ ακριβό στη χρήση, (“être sans danger, aisément maniable pour les voyageurs et de ne pas coûter trop cher sur la route”).
Η συγκεκριμένη ιδέα -αλλά και το υψηλό για την εποχή χρηματικό έπαθλο των 5.000 γαλλικών φράγκων- τράβηξε το ενδιαφέρον αρκετών μηχανικών και καροσερίστων της εποχής. 69 οχήματα δήλωσαν το παρών και, τρεις μέρες πριν, ξεκίνησαν οι προκριματικές δοκιμές που θα καθόριζαν το ποιοι πληρούσαν τις προϋποθέσεις για να πάρουν μέρος στον αγώνα. Τελικά, στις 7 το πρωί της 22ας Ιουλίου του 1894, 21 οχήματα βρέθηκαν στην αφετηρία.
To Port Maillot στο Παρίσι είχε πλημυρίσει από κόσμο, πολύ πριν ο κόμης Jules-Albert de Dion φέρει τον ατμοκίνητο τράκτορά του πρώτο στη γραμμή της εκκίνησης. Το πρόγραμμα ανέφερε αυστηρά την εκκίνηση του πρώτου οχήματος στις 8:00 π.μ. και ενδιάμεσα κενά 30 δευτερολέπτων για τις υπόλοιπες εκκινήσεις. Μόνο που, λόγω έλλειψης πρότερης εμπειρίας, η διαδρομή δεν κλείσει για το κοινό (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Η συγκεκριμένη ιδέα -αλλά και το υψηλό για την εποχή χρηματικό έπαθλο των 5.000 γαλλικών φράγκων- τράβηξε το ενδιαφέρον αρκετών μηχανικών και καροσερίστων της εποχής. 69 οχήματα δήλωσαν το παρών και, τρεις μέρες πριν, ξεκίνησαν οι προκριματικές δοκιμές που θα καθόριζαν το ποιοι πληρούσαν τις προϋποθέσεις για να πάρουν μέρος στον αγώνα. Τελικά, στις 7 το πρωί της 22ας Ιουλίου του 1894, 21 οχήματα βρέθηκαν στην αφετηρία.
To Port Maillot στο Παρίσι είχε πλημυρίσει από κόσμο, πολύ πριν ο κόμης Jules-Albert de Dion φέρει τον ατμοκίνητο τράκτορά του πρώτο στη γραμμή της εκκίνησης. Το πρόγραμμα ανέφερε αυστηρά την εκκίνηση του πρώτου οχήματος στις 8:00 π.μ. και ενδιάμεσα κενά 30 δευτερολέπτων για τις υπόλοιπες εκκινήσεις. Μόνο που, λόγω έλλειψης πρότερης εμπειρίας, η διαδρομή δεν κλείσει για το κοινό (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών