Οι Γερμανοί αναζητούν τρόπους να μειώσουν τον μέσο όρο των ρύπων του στόλου τους δίχως να επισκιαστούν οι μεγάλες και πολυτελείς εκδόσεις των μοντέλων τους…
Εν μέρει οι νέοι υπερτροφοδοτούμενοι 4κύλινδροι κινητήρες έχουν αντικαταστήσει τους 6κύλινδρους -ακόμη και 8κύλιδρους- κινητήρες παρουσιάζοντας μεγαλύτερη απόδοση με μικρότερη κατανάλωση και εκπομπή ρύπων (τουλάχιστον κατά τον ανεπαρκή κύκλο NEDC).
Ωστόσο, τα λιγότερα κυβικά δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον ήχο και την πιο στρωτή λειτουργία π.χ. των V6 και V8 κινητήρων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, τα λιγότερα κυβικά δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον ήχο και την πιο στρωτή λειτουργία π.χ. των V6 και V8 κινητήρων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών