Δύο μικρομεσαία που πρόσφατα ανανεώθηκαν κοντράρονται με κύριο κριτήριο τους αποδοτικούς τους πετρελαιοκινητήρες…
Πριν από 10 περίπου χρόνια, όταν εργαζόμασταν σε περιοδικά αυτοκινήτου, το συγκριτικό Civic-Astra ήταν απ’ αυτά που αποκαλούμε «classics».
Και φυσικά όλοι οι συντάκτες τότε προσπαθούσαμε να βρούμε μια δικαιολογία για να αποφύγουμε να αναλάβουμε μία τόσο… βαρετή συγκριτική δοκιμή! Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει δραστικά από τότε και το «el classico» Civic-Astra αποτελεί πλέον μια συγκλονιστική αναμέτρηση με τεράστιο ενδιαφέρον.
Ας ξεκινήσουμε από την σχεδίαση: το ανανεωμένο Civic αποτελεί την πιο ώριμη πρόταση από την ημέρα που οι Ιάπωνες επέλεξαν αυτό το ρηξικέλευθο κι αντισυμβατικό (όταν παρουσιάστηκε) σχήμα. Από την άλλη πλευρά, το Astra έχει ξεφύγει οριστικά από την αισθητική «κλασσικούρας» και η όψη του είναι πιο μοντέρνα από ποτέ! Την ίδια φιλοσοφία διατηρούν τα δύο μοντέλα και στο εσωτερικό, όπου το Civic σε κερδίζει με την πιο μοντέρνα minimal αισθητική του, αλλά και με την ποικιλία στην υφή των υλικών.
Ωστόσο, το ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να έχει καλύτερη -από πλευράς ρυθμίσεων- θέση οδήγησης αλλά θα τη θέλαμε πιο χαμηλή, ενώ το μικρότερο εσωτερικό ύψος αποκλείει οδηγούς ψηλότερους από 1,90 m. Παρά την άριστη εκμετάλλευση κάθε εκατοστού στο Civic, το Astra προσφέρει συνολικά μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες κι αποσκευές. Αυτό δεν οφείλεται τόσο στις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (338 mm περισσότερο μήκος) όσο κυρίως στο μεγαλύτερο κατά 215 mm μεταξόνιο . (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Και φυσικά όλοι οι συντάκτες τότε προσπαθούσαμε να βρούμε μια δικαιολογία για να αποφύγουμε να αναλάβουμε μία τόσο… βαρετή συγκριτική δοκιμή! Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει δραστικά από τότε και το «el classico» Civic-Astra αποτελεί πλέον μια συγκλονιστική αναμέτρηση με τεράστιο ενδιαφέρον.
Ας ξεκινήσουμε από την σχεδίαση: το ανανεωμένο Civic αποτελεί την πιο ώριμη πρόταση από την ημέρα που οι Ιάπωνες επέλεξαν αυτό το ρηξικέλευθο κι αντισυμβατικό (όταν παρουσιάστηκε) σχήμα. Από την άλλη πλευρά, το Astra έχει ξεφύγει οριστικά από την αισθητική «κλασσικούρας» και η όψη του είναι πιο μοντέρνα από ποτέ! Την ίδια φιλοσοφία διατηρούν τα δύο μοντέλα και στο εσωτερικό, όπου το Civic σε κερδίζει με την πιο μοντέρνα minimal αισθητική του, αλλά και με την ποικιλία στην υφή των υλικών.
Ωστόσο, το ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να έχει καλύτερη -από πλευράς ρυθμίσεων- θέση οδήγησης αλλά θα τη θέλαμε πιο χαμηλή, ενώ το μικρότερο εσωτερικό ύψος αποκλείει οδηγούς ψηλότερους από 1,90 m. Παρά την άριστη εκμετάλλευση κάθε εκατοστού στο Civic, το Astra προσφέρει συνολικά μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες κι αποσκευές. Αυτό δεν οφείλεται τόσο στις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις (338 mm περισσότερο μήκος) όσο κυρίως στο μεγαλύτερο κατά 215 mm μεταξόνιο . (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών