Η χρήση ηλεκτρικού συμπιεστή αλλά και η μεγαλύτερη απαίτηση των σύγχρονων αυτοκινήτων σε ηλεκτρική ενέργεια επιταχύνουν προς τα 48V…
Στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης των εταιριών η δουλειά τους είναι να βλέπουν αρκετά μπροστά.
Τουλάχιστον μία δεκαετία …και η επόμενη είναι αυτή που ανησυχεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως έχουμε γράψει, οι κατασκευαστές θα πρέπει να μειώσουν το μέσο όρο του στόλου της με διάφορους τρόπους, όπως είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι εκδόσεις με CNG/LPG, η υβριδοποίηση κ.α.
Ανάμεσα στις εταιρίες που επενδύουν στην υβριδοποίηση είναι η Audi (εδώ ένα σχετικό άρθρο για την Schaeffler).
Όταν μιλάμε για υβριδοποίηση δεν αναφερόμαστε μόνο στην υποβοήθηση με ηλεκτροκινητήρα αλλά και στην χρήση άλλων ηλεκτρικά υποβοηθούμενων εξαρτημάτων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Τουλάχιστον μία δεκαετία …και η επόμενη είναι αυτή που ανησυχεί περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως έχουμε γράψει, οι κατασκευαστές θα πρέπει να μειώσουν το μέσο όρο του στόλου της με διάφορους τρόπους, όπως είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι εκδόσεις με CNG/LPG, η υβριδοποίηση κ.α.
Ανάμεσα στις εταιρίες που επενδύουν στην υβριδοποίηση είναι η Audi (εδώ ένα σχετικό άρθρο για την Schaeffler).
Όταν μιλάμε για υβριδοποίηση δεν αναφερόμαστε μόνο στην υποβοήθηση με ηλεκτροκινητήρα αλλά και στην χρήση άλλων ηλεκτρικά υποβοηθούμενων εξαρτημάτων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών