Το CR-V περνά από ένα πρόωρο facelift και αποκτά μία ισχυρότερη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC και με τετρακίνηση…
Όπως είχαμε γράψει το νέο CR-V περνά από μια αισθητική ανανέωση με επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, νέα γρίλια, προβολείς ομίχλης και νέο συνδυασμό LED φωτιστικών στο πίσω μέρος.
Ωστόσο, τα σημαντικότερα νέα αφορούν στην αντικατάσταση της τετρακίνητης ντίζελ έκδοσης 2.2 i-DTEC από μία ισχυρότερη έκδοση του 1.6 i-DTEC που για την περίσταση αποδίδει 160 PS και 350 Nm ροπής.
Μάλιστα, η νέα 4×4 έκδοση εκπέμπει μόλις 130 g CO2/km και θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, τα σημαντικότερα νέα αφορούν στην αντικατάσταση της τετρακίνητης ντίζελ έκδοσης 2.2 i-DTEC από μία ισχυρότερη έκδοση του 1.6 i-DTEC που για την περίσταση αποδίδει 160 PS και 350 Nm ροπής.
Μάλιστα, η νέα 4×4 έκδοση εκπέμπει μόλις 130 g CO2/km και θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών