Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη, αυτόματη και πετρελαιοκίνητη έκδοση της GLA που τα έχει όλα, αλλά συμφέρει;
Όποιο κι αν είναι το προφίλ του υποψήφιου αγοραστή γι’ αυτό το μοντέλο, θα το βρει εξαιρετικό! Γιατί η GLA 220 CDI με τετρακίνηση 4Matic και αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT παίρνει άριστα σε όλους τους τομείς.
Και για να μη χαλάμε τη διάθεσή μας από την αρχή του κειμένου, θα αναφερθούμε στην τιμή του μόνο στο κάτω μέρος της σελίδας!
Κατ’ αρχάς το κοιτάς και δεν το χορταίνεις. Λίγα «φυσιολογικά» (δηλαδή όχι supercars) αυτοκίνητα σήμερα έχουν τόσο τέλειες αναλογίες σε μια κομψή σιλουέτα.
Επίσης, είναι το μοναδικό ίσως μεγάλο crossover που σε κάνει να αναρωτιέσαι: είναι ή δεν είναι (crossover);
Τα εύσημα στους σχεδιαστές θα πρέπει να τα δώσουμε και για έναν ακόμη λόγο: το συντελεστή οπισθέλκουσας που είναι μόλις 0,29! Κι αυτό έχει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση, τις επιδόσεις και την ηχομόνωση. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Και για να μη χαλάμε τη διάθεσή μας από την αρχή του κειμένου, θα αναφερθούμε στην τιμή του μόνο στο κάτω μέρος της σελίδας!
Κατ’ αρχάς το κοιτάς και δεν το χορταίνεις. Λίγα «φυσιολογικά» (δηλαδή όχι supercars) αυτοκίνητα σήμερα έχουν τόσο τέλειες αναλογίες σε μια κομψή σιλουέτα.
Επίσης, είναι το μοναδικό ίσως μεγάλο crossover που σε κάνει να αναρωτιέσαι: είναι ή δεν είναι (crossover);
Τα εύσημα στους σχεδιαστές θα πρέπει να τα δώσουμε και για έναν ακόμη λόγο: το συντελεστή οπισθέλκουσας που είναι μόλις 0,29! Κι αυτό έχει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση, τις επιδόσεις και την ηχομόνωση. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών