Ακριβό άρωμα σε μικρό μπουκάλι; Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα για την ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του δημοφιλούς μικρού της Fiat...
Το Abarth 595 είναι σα να βλέπεις την άλλη όψη του φεγγαριού. Κάτι που σε κάνει να ξεχνάς τις ταπεινές ντίζελ και δικύλινδρες εκδόσεις του, έστω και αν το ορίτζιναλ 595 που έχει παρουσιαστεί πριν από περίπου μισό αιώνα είχε μοτέρ με δύο κυλίνδρους.
Τότε απέδιδε μόλις 32 άλογα, σήμερα 160 άλογα.
Όσα δηλαδή απέδιδε και το προ-facelift «αμπαρθάκι» που είχε τεστάρει ο Γιάννης. Και για να πω την αλήθεια, τώρα καταλαβαίνω γιατί του άρεσε τόσο πολύ…
Είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που όσο μπόι του λείπει, λες και το έχει πάρει σε τσαχπινιά.
Εξωτερικά, αποκλείεται να μην το προσέξεις, καθώς έχει όλα τα καλά ενός Abarth με την υπογραφή της ταχύτερης έκδοσης 595.
Άλλωστε είναι σχεδόν αδύνατο να μην προσέξεις τις φανταχτερές 18άρες ζάντες, τα διάτρητα δισκόφρενα ή τις τετραπλές απολήξεις στο πίσω μέρος. Ακόμη και αν δεν δεις το Abarth 595, σίγουρα θα το ακούσεις να έρχεται από τον ήχο που βγάζουν οι «μπούκες» του. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Τότε απέδιδε μόλις 32 άλογα, σήμερα 160 άλογα.
Όσα δηλαδή απέδιδε και το προ-facelift «αμπαρθάκι» που είχε τεστάρει ο Γιάννης. Και για να πω την αλήθεια, τώρα καταλαβαίνω γιατί του άρεσε τόσο πολύ…
Είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που όσο μπόι του λείπει, λες και το έχει πάρει σε τσαχπινιά.
Εξωτερικά, αποκλείεται να μην το προσέξεις, καθώς έχει όλα τα καλά ενός Abarth με την υπογραφή της ταχύτερης έκδοσης 595.
Άλλωστε είναι σχεδόν αδύνατο να μην προσέξεις τις φανταχτερές 18άρες ζάντες, τα διάτρητα δισκόφρενα ή τις τετραπλές απολήξεις στο πίσω μέρος. Ακόμη και αν δεν δεις το Abarth 595, σίγουρα θα το ακούσεις να έρχεται από τον ήχο που βγάζουν οι «μπούκες» του. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών