Το νέο υπέργειο σύστημα διαχείρισης ελεγχόμενης στάθμευσης της Siemens, βοηθά στην βελτιστοποίηση της χρήσης των χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Apcoa, οι οδηγοί καλούνται να διανύσουν έως και 4,5 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο, μέχρι να βρουν το κατάλληλο σημείο για τη στάθμευση του οχήματός τους.
Αυτό κοστίζει σε χρόνο και καύσιμα, ενώ επηρεάζει και την ψυχική διάθεση όσων οδηγούν στις πόλεις.
Το νέο υπέργειο σύστημα διαχείρισης ελεγχόμενης στάθμευσης της Siemens, το οποίο βασίζεται σε αισθητήρες ραντάρ, βοηθά στην βελτιστοποίηση της χρήσης των χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα, μειώνοντας ταυτόχρονα τη συμφόρηση που μπορεί να προκληθεί από τους οδηγούς που ψάχνουν θέσεις στάθμευσης.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία τοποθετεί αισθητήρες σε συγκεκριμένες διαδρομές, σ’ ένα πεδίο δοκιμών στο Μόναχο.
Η πιλοτική λειτουργία του έργου αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2015.
Ένα δίκτυο υπέργειων αισθητήρων ραντάρ νέας τεχνολογίας θα παρακολουθεί συνεχώς ένα χώρο στάθμευσης και θα αναφέρει τη διαθεσιμότητά του σ’ ένα κέντρο ελέγχου. Η εγκατάσταση των αισθητήρων είναι απλή και μπορεί εύκολα να γίνει είτε πάνω, είτε μέσα στα φωτιστικά του δικτύου ηλεκτροφωτισμού των δρόμων. Γι’ αυτό το λόγο, δεν απαιτούνται σημαντικές παρεμβάσεις στο επίπεδο των υποδομών.
Το νέο σύστημα της Siemens χαρακτηρίζεται από υψηλή ακρίβεια, καθώς όχι μόνο αναφέρει αν μια θέση στάθμευσης είναι κατειλημμένη από κάποιο όχημα, αλλά αποστέλλει και πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος και τη θέση του.
Επίσης, το υπέργειο σύστημα αισθητήρων μπορεί να εντοπίσει πιθανά εμπόδια σε ποδηλατόδρομους, λεωφορειόδρομους, ιδιωτικά γκαράζ και εισόδους πολυκατοικιών ή προαυλίων, τα οποία πιθανώς να έχουν προκύψει από οχήματα που δεν είναι σωστά σταθμευμένα.
Τα δεδομένα των μετρήσεων μεταφέρονται μέσω φορητού ασυρμάτου στο κέντρο ελέγχου, το οποίο τα καταγράφει, τα χρησιμοποιεί για τον υπολογισμό του χώρου που καταλαμβάνει ένα όχημα, και τα προετοιμάζει για χρήση από διαχειριστές εφαρμογών (app) που προσφέρουν υπηρεσίες όπως παροχή βοήθειας σε οδηγούς για τον εντοπισμό θέσεων στάθμευσης. Αυτό που κάνει τη λύση της Siemens μοναδική είναι ότι το λογισμικό λειτουργεί με ένα σύστημα, το οποίο έχει την ικανότητα να μαθαίνει. Το σύστημα εντοπίζει επαναλαμβανόμενες καταστάσεις σε σχέση με τους χώρους στάθμευσης σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, ενώ μπορεί να προχωρήσει και σε προβλέψεις για το τί μπορεί ένα χρήστης να αντιμετωπίσει όταν φτάσει στον προορισμό του.
Για τη διασύνδεση των αισθητήρων στο Διαδίκτυο, η Siemens αξιοποιεί τεχνολογία της Αμερικανικής εταιρείας Intel.
Η πλατφόρμα IoT (Internet of Things) της Intel, επιτρέπει στους αισθητήρες στάθμευσης να είναι συνδεδεμένοι με το κέντρο ελέγχου, με ασφάλεια και ευελιξία. Με αυτό τον τρόπο, η Siemens και η Intel θέτουν τα θεμέλια για ένα δίκτυο αισθητήρων και επικοινωνιών που θα έχει εφαρμογή στις Έξυπνες Πόλεις του μέλλοντος.
www.bankingnews.gr
Αυτό κοστίζει σε χρόνο και καύσιμα, ενώ επηρεάζει και την ψυχική διάθεση όσων οδηγούν στις πόλεις.
Το νέο υπέργειο σύστημα διαχείρισης ελεγχόμενης στάθμευσης της Siemens, το οποίο βασίζεται σε αισθητήρες ραντάρ, βοηθά στην βελτιστοποίηση της χρήσης των χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα, μειώνοντας ταυτόχρονα τη συμφόρηση που μπορεί να προκληθεί από τους οδηγούς που ψάχνουν θέσεις στάθμευσης.
Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία τοποθετεί αισθητήρες σε συγκεκριμένες διαδρομές, σ’ ένα πεδίο δοκιμών στο Μόναχο.
Η πιλοτική λειτουργία του έργου αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2015.
Ένα δίκτυο υπέργειων αισθητήρων ραντάρ νέας τεχνολογίας θα παρακολουθεί συνεχώς ένα χώρο στάθμευσης και θα αναφέρει τη διαθεσιμότητά του σ’ ένα κέντρο ελέγχου. Η εγκατάσταση των αισθητήρων είναι απλή και μπορεί εύκολα να γίνει είτε πάνω, είτε μέσα στα φωτιστικά του δικτύου ηλεκτροφωτισμού των δρόμων. Γι’ αυτό το λόγο, δεν απαιτούνται σημαντικές παρεμβάσεις στο επίπεδο των υποδομών.
Το νέο σύστημα της Siemens χαρακτηρίζεται από υψηλή ακρίβεια, καθώς όχι μόνο αναφέρει αν μια θέση στάθμευσης είναι κατειλημμένη από κάποιο όχημα, αλλά αποστέλλει και πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος και τη θέση του.
Επίσης, το υπέργειο σύστημα αισθητήρων μπορεί να εντοπίσει πιθανά εμπόδια σε ποδηλατόδρομους, λεωφορειόδρομους, ιδιωτικά γκαράζ και εισόδους πολυκατοικιών ή προαυλίων, τα οποία πιθανώς να έχουν προκύψει από οχήματα που δεν είναι σωστά σταθμευμένα.
Τα δεδομένα των μετρήσεων μεταφέρονται μέσω φορητού ασυρμάτου στο κέντρο ελέγχου, το οποίο τα καταγράφει, τα χρησιμοποιεί για τον υπολογισμό του χώρου που καταλαμβάνει ένα όχημα, και τα προετοιμάζει για χρήση από διαχειριστές εφαρμογών (app) που προσφέρουν υπηρεσίες όπως παροχή βοήθειας σε οδηγούς για τον εντοπισμό θέσεων στάθμευσης. Αυτό που κάνει τη λύση της Siemens μοναδική είναι ότι το λογισμικό λειτουργεί με ένα σύστημα, το οποίο έχει την ικανότητα να μαθαίνει. Το σύστημα εντοπίζει επαναλαμβανόμενες καταστάσεις σε σχέση με τους χώρους στάθμευσης σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, ενώ μπορεί να προχωρήσει και σε προβλέψεις για το τί μπορεί ένα χρήστης να αντιμετωπίσει όταν φτάσει στον προορισμό του.
Για τη διασύνδεση των αισθητήρων στο Διαδίκτυο, η Siemens αξιοποιεί τεχνολογία της Αμερικανικής εταιρείας Intel.
Η πλατφόρμα IoT (Internet of Things) της Intel, επιτρέπει στους αισθητήρες στάθμευσης να είναι συνδεδεμένοι με το κέντρο ελέγχου, με ασφάλεια και ευελιξία. Με αυτό τον τρόπο, η Siemens και η Intel θέτουν τα θεμέλια για ένα δίκτυο αισθητήρων και επικοινωνιών που θα έχει εφαρμογή στις Έξυπνες Πόλεις του μέλλοντος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών