Η πρώτη φορά που τοποθετείται πετρελαιοκινητήρας σε έκδοση ST
Σε μία περίοδο όπου στην χώρα μας (και όχι μόνο) τα ντίζελ είναι ο κυρίαρχος τύπος καυσίμου, η επερχόμενη έλευση του ανανεωμένου Ford Focus ST (με αισθητικές αλλαγές στο πρότυπο των facelift συμβατικών εκδόσεων του) μοιάζει πιο επίκαιρη από ποτέ.
Και αυτό, διότι πέρα από την κλασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον δίλιτρο Ecoboost των 250 PS (επιτρέψτε μου να την προσπεράσω στα …γρήγορα!), το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην ντίζελ 2.0 TDCi με τους 185 PS.
Βλέπετε, αυτή είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται πετρελαιοκινητήρας σε έκδοση ST, και παράλληλα αποτελεί την απάντηση της Ford απέναντι σε αντίστοιχου χαρακτήρα μοντέλα (όπως είναι τα Seat Leon FR και VW Golf GTD).
Πρόσφατα βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη, όπου οδηγήσαμε τα ανανεωμένα Focus ST.
Στρωτό και δυνατό το βενζινοκίνητο ST, όπως και πριν δίχως να έχουν αλλάξει πολλά στον χαρακτήρα του. Αλλά το ντίζελ δελεάζει, για πολλούς και διάφορους λόγους. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Και αυτό, διότι πέρα από την κλασική βενζινοκίνητη έκδοση με τον δίλιτρο Ecoboost των 250 PS (επιτρέψτε μου να την προσπεράσω στα …γρήγορα!), το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στην ντίζελ 2.0 TDCi με τους 185 PS.
Βλέπετε, αυτή είναι η πρώτη φορά που τοποθετείται πετρελαιοκινητήρας σε έκδοση ST, και παράλληλα αποτελεί την απάντηση της Ford απέναντι σε αντίστοιχου χαρακτήρα μοντέλα (όπως είναι τα Seat Leon FR και VW Golf GTD).
Πρόσφατα βρεθήκαμε στην Βαρκελώνη, όπου οδηγήσαμε τα ανανεωμένα Focus ST.
Στρωτό και δυνατό το βενζινοκίνητο ST, όπως και πριν δίχως να έχουν αλλάξει πολλά στον χαρακτήρα του. Αλλά το ντίζελ δελεάζει, για πολλούς και διάφορους λόγους. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών