Δαυίδ εναντίον Γολιάθ; Μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Εδώ δεν συγκρίνουμε, αλλά απολαμβάνουμε ότι καλό μπορεί να προσφέρει το κάθε αυτοκίνητο!
Στην μία πλευρά του κάδρου έχουμε το Cupra, πάνω στο οποίο η Seat συνεχίζει να διατηρεί το σπορτίφ προφίλ της απολαμβάνοντας -έστω και για λίγο- το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου στην πράσινη κόλαση (με πιο πρόσφατο διεκδικητή το νέο Honda Civic Type R).
Πρόκειται για ένα από τα πιο hot μεγάλα GTi που υπάρχουν αυτή την περίοδο και ας μην το φωνάζει και τόσο (οπτικά).
Ίσως να χαλαρώνει το μάτι από το ήρεμο του λευκού, μέχρι το βλέμμα σου να εστιάσει στους επιθετικότερους προφυλακτήρες, στα καλύμματα των καθρεπτών, στα LED φώτα, στις κόκκινες δαγκάνες Brembo, στις ακριανές απολήξεις και φυσικά στο μεγάλο «CUPRA» στο πίσω μέρος και στα μικρότερα logo με την καρό σημαία.
Τα απαραίτητα λογότυπα ισχύος υπάρχουν και στο εσωτερικό με το πίνακα οργάνων να αλλάζει φωτισμό ανάλογα με το πρόγραμμα κίνησης (θα μιλήσουμε παρακάτω για αυτό).
Η κομμένη κατωφέρεια του τιμονιού με το λευκό σιρίτι δίνει Cupra αέρα, ενώ τα σπορ καθίσματα είναι πολύ καλά σε ρύθμιση και πλευρική στήριξη. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για ένα από τα πιο hot μεγάλα GTi που υπάρχουν αυτή την περίοδο και ας μην το φωνάζει και τόσο (οπτικά).
Ίσως να χαλαρώνει το μάτι από το ήρεμο του λευκού, μέχρι το βλέμμα σου να εστιάσει στους επιθετικότερους προφυλακτήρες, στα καλύμματα των καθρεπτών, στα LED φώτα, στις κόκκινες δαγκάνες Brembo, στις ακριανές απολήξεις και φυσικά στο μεγάλο «CUPRA» στο πίσω μέρος και στα μικρότερα logo με την καρό σημαία.
Τα απαραίτητα λογότυπα ισχύος υπάρχουν και στο εσωτερικό με το πίνακα οργάνων να αλλάζει φωτισμό ανάλογα με το πρόγραμμα κίνησης (θα μιλήσουμε παρακάτω για αυτό).
Η κομμένη κατωφέρεια του τιμονιού με το λευκό σιρίτι δίνει Cupra αέρα, ενώ τα σπορ καθίσματα είναι πολύ καλά σε ρύθμιση και πλευρική στήριξη. (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών