Οι καμπύλες δεν είναι κάτι που έλειπε από τη CLA. Όσο περισσότερες όμως, τόσο το καλύτερο. Ότι ακριβώς ισχύει και με τους διαθέσιμους χώρους…
Μία ακόμα πρόταση, βασισμένη στη μικρή της πλατφόρμα, έρχεται να προσθέσει η Mercedes στη γκάμα της.
O λόγος για τη CLA Shooting Brake, μία station wagon εκδοχή του ομώνυμου μοντέλου, με έντονα σπορτίφ σχεδιασμό και μεγαλύτερους διαθέσιμους χώρους, παρότι διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις.
Οπτικά, το εντυπωσιακό τόξο που σχηματίζει η οροφή, σε συνδυασμό με τα πλευρικά νεύρα και το αρμονικό “σβήσιμο” του πίσω μέρους, αναδύουν έναν έντονο δυναμισμό, πράγμα που σπάνια απαντάμε σε όχημα της κατηγορίας των station wagon (που “θεωρητικά” δεν είναι ακριβώς τέτοιο αλλά σίγουρα βρίσκεται πιο κοντά σε αυτά, σαν φιλοσοφία).
Οι πίσω κολώνες, ομολογουμένως, μαζί με το τόξο που σχηματίζουν τα αντίστοιχα παράθυρα, περιορίζουν την περιμετρική ορατότητα του οδηγού.
Μπρος στα κάλλη όμως… (διαβάστε περισσότερα).
O λόγος για τη CLA Shooting Brake, μία station wagon εκδοχή του ομώνυμου μοντέλου, με έντονα σπορτίφ σχεδιασμό και μεγαλύτερους διαθέσιμους χώρους, παρότι διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις.
Οπτικά, το εντυπωσιακό τόξο που σχηματίζει η οροφή, σε συνδυασμό με τα πλευρικά νεύρα και το αρμονικό “σβήσιμο” του πίσω μέρους, αναδύουν έναν έντονο δυναμισμό, πράγμα που σπάνια απαντάμε σε όχημα της κατηγορίας των station wagon (που “θεωρητικά” δεν είναι ακριβώς τέτοιο αλλά σίγουρα βρίσκεται πιο κοντά σε αυτά, σαν φιλοσοφία).
Οι πίσω κολώνες, ομολογουμένως, μαζί με το τόξο που σχηματίζουν τα αντίστοιχα παράθυρα, περιορίζουν την περιμετρική ορατότητα του οδηγού.
Μπρος στα κάλλη όμως… (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών