Δοκιμάζουμε την πιο συμφέρουσα έκδοση της GLA που δεν δείχνει να υστερεί σε τίποτα από όλες τις υπόλοιπες…
Συμφέρουσα, διότι κάτω από το καπό της συγκεκριμένη GLA της δοκιμής μας έχει τον πολυφορεμένο ντίζελ των 1.500 cc που τοποθετείται ήδη στην A-Class, την CLA και την B-Class.
Πρόκειται για έναν από τα καλύτερα downsizing μοτέρ της αγοράς που κατασκευάζεται από την Renault και προφανώς αναπτερώνει το ενδιαφέρον για την GLA αφού μέχρι πρότινος η αμέσως μικρότερη επιλογή ήταν η απαγορευτική GLΑ 200 CDI των 2.200 cc.
Από την στιγμή που υπάρχουν οι βενζινοκίνητες 1.600άρες GLA 180 (122 PS από 26.770€) και GLA 200 (156 PS από 28.670€), η GLA 200 180 CDI δεν είναι η φτηνότερη επιλογή, αλλά σε βάθος χρόνου προφανώς η πιο συμφέρουσα.
Ειδικά αν διανύετε πολλά χιλιόμετρα…
Και ο ντίζελ των 109 PS κάθε άλλο παρά λίγος αποδεικνύεται στην πράξη μιας και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας που συνδυάζεται με το 7άρι κιβώτιο (διαβάστε περισσότερα).
Πρόκειται για έναν από τα καλύτερα downsizing μοτέρ της αγοράς που κατασκευάζεται από την Renault και προφανώς αναπτερώνει το ενδιαφέρον για την GLA αφού μέχρι πρότινος η αμέσως μικρότερη επιλογή ήταν η απαγορευτική GLΑ 200 CDI των 2.200 cc.
Από την στιγμή που υπάρχουν οι βενζινοκίνητες 1.600άρες GLA 180 (122 PS από 26.770€) και GLA 200 (156 PS από 28.670€), η GLA 200 180 CDI δεν είναι η φτηνότερη επιλογή, αλλά σε βάθος χρόνου προφανώς η πιο συμφέρουσα.
Ειδικά αν διανύετε πολλά χιλιόμετρα…
Και ο ντίζελ των 109 PS κάθε άλλο παρά λίγος αποδεικνύεται στην πράξη μιας και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας που συνδυάζεται με το 7άρι κιβώτιο (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών