Ανανέωση για τo Kia Cee’d με τον νέο τούρμπο 1.000άρη κινητήρα που θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα αρχές Νοεμβρίου με τις ντίζελ εκδόσεις και το νέο αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο...
Η Kia ανασυντάσσεται στην μικρομεσαία κατηγορία με ένα ουσιαστικό φρεσκάρισμα που περιλαμβάνει νέες GT Line εκδόσεις εξοπλισμού ακολουθώντας παράλληλα το δόγμα του downsizing με ένα νέο turbo 1.000άρη κινητήρα.
Στα βόρεια της Σλοβακίας βρίσκεται το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Kia -το πρώτο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη- το οποίο και κατασκευάστηκε το 2006.
Σήμερα, εκεί απασχολούνται περίπου 3.800 άτομα και από αυτή την γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα Cee’d (κουπέ, πεντάθυρο, βάγκον), καθώς και τα Sportage και Venga, όπως και είδαμε από κοντά προσφάτως και κατά την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο.
Εν τούτοις, ο ολοκαίνουργιος 3-κύλινδρος turbo κινητήρας T-GDI των 1.000 cc έρχεται έτοιμος από τη Νότια Κορέα.
Τι λέτε, δεν πάμε κατευθείαν στο… ψητό και στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που οδηγήσαμε; (διαβάστε περισσότερα).
Στα βόρεια της Σλοβακίας βρίσκεται το υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Kia -το πρώτο της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη- το οποίο και κατασκευάστηκε το 2006.
Σήμερα, εκεί απασχολούνται περίπου 3.800 άτομα και από αυτή την γραμμή παραγωγής βγαίνουν όλα τα Cee’d (κουπέ, πεντάθυρο, βάγκον), καθώς και τα Sportage και Venga, όπως και είδαμε από κοντά προσφάτως και κατά την επίσκεψή μας στο εργοστάσιο.
Εν τούτοις, ο ολοκαίνουργιος 3-κύλινδρος turbo κινητήρας T-GDI των 1.000 cc έρχεται έτοιμος από τη Νότια Κορέα.
Τι λέτε, δεν πάμε κατευθείαν στο… ψητό και στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που οδηγήσαμε; (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών