Ένα από τα μεγάλα μυστικά της φετινής κυριαρχίας της Mercedes F1 και του Mercedes PU107, πέρα από την αυξημένη απόδοση του ERS (του ηλεκτροκινητήρα που παίρνει κίνηση από το turbo) εντοπίζεται στο ίδιο το turbo.
Το μεγάλο φετινό μυστικό του Mercedes V6 είναι η κορυφαία δυναμική ρευστών στις κεφαλές, κάτι που προσπαθεί με αρκετά καλά αποτελέσματα η Ferrari το 2015.
Το μεγαλύτερο εσωτερικό δυναμικό φορτίο των ρευστών και των αερίων που αναπτύσσονται μέσα στον κινητήρα επιτρέπει μεγαλύτερο turbo και πιο αποδοτικά από άποψη αεροδυναμικής καυσαέρια εξατμίσεων (οι αεροδυναμιστές κατευθύνουν τις ροές των καυσαερίων προς τις πτέρυγες παράγοντας φορτίο).
Κάτι που με τη σειρά του επιτρέπει καλύτερη αξιοποίηση των ηλεκτρικών μερών του κινητήρα εκεί που εστίασε η Ferrari (διαβάστε περισσότερα).
Το μεγαλύτερο εσωτερικό δυναμικό φορτίο των ρευστών και των αερίων που αναπτύσσονται μέσα στον κινητήρα επιτρέπει μεγαλύτερο turbo και πιο αποδοτικά από άποψη αεροδυναμικής καυσαέρια εξατμίσεων (οι αεροδυναμιστές κατευθύνουν τις ροές των καυσαερίων προς τις πτέρυγες παράγοντας φορτίο).
Κάτι που με τη σειρά του επιτρέπει καλύτερη αξιοποίηση των ηλεκτρικών μερών του κινητήρα εκεί που εστίασε η Ferrari (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών