H 911 είναι το σύμβολο, η «σημαία» της Porsche για τον πρώτο μισό αιώνα της ιστορίας της, και... συγχωρέστε μας την... «προβοκάτσια», όπως ίσως θα γίνει για τον επόμενο μισό αιώνα ιστορίας της η... Cayenne.
To 1963 είναι η ειδοποιός χρονολογία, καθώς το Σεπτέμβριο, στο σαλόνι της Φρανκφούρτης παρουσιάζεται η πρώτη Porsche 911, έργο του Φέρντιναντ «Φέρι» Πόρσε και των συνεργατών του.
Μεγάλο βάρος της σχεδίασης, μάλιστα, επωμίσθηκε ένας εκ των υιών του «Φέρι», ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ «Μπούτσι» Πόρσε, αλλά και ο επικεφαλής του τμήματος κατασκευής αμαξωμάτων της Porsche, ο Έρβιν Κομέντα.
Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι η αρχική ονομασία της 911 ήταν... 901, αλλά η... Peugeot αντέδρασε στην υιοθέτηση κοινής ονομασίας με την Porsche, ισχυριζόμενη ότι είχε κατοχυρώσει τους τριψήφιους αριθμούς με μηδέν στο μέσον, και η τελευταία αναγκάστηκε έτσι να μετονομάσει το νέο της μοντέλο σε 911.
Τυχερή στην ατυχία της, το τουλάχιστον, καθώς πιο... σέξι νούμερο ίσως να μην μπορούσε να επιλεχθεί (άντε, μαζί με τα... 917, 935, 956, 959 και 962 που κόσμησαν άλλες διάσημες Porsche!...) διαβάστε περισσότερα).
Μεγάλο βάρος της σχεδίασης, μάλιστα, επωμίσθηκε ένας εκ των υιών του «Φέρι», ο Φέρντιναντ Αλεξάντερ «Μπούτσι» Πόρσε, αλλά και ο επικεφαλής του τμήματος κατασκευής αμαξωμάτων της Porsche, ο Έρβιν Κομέντα.
Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι η αρχική ονομασία της 911 ήταν... 901, αλλά η... Peugeot αντέδρασε στην υιοθέτηση κοινής ονομασίας με την Porsche, ισχυριζόμενη ότι είχε κατοχυρώσει τους τριψήφιους αριθμούς με μηδέν στο μέσον, και η τελευταία αναγκάστηκε έτσι να μετονομάσει το νέο της μοντέλο σε 911.
Τυχερή στην ατυχία της, το τουλάχιστον, καθώς πιο... σέξι νούμερο ίσως να μην μπορούσε να επιλεχθεί (άντε, μαζί με τα... 917, 935, 956, 959 και 962 που κόσμησαν άλλες διάσημες Porsche!...) διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών