O νέος υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος PureTech ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του γαλλικού μικρομεσαίου…
Το ενδιαφέρον στο μοντέλο της δοκιμής μας μονοπωλεί ο τρικύλινδρος 1.200άρης βενζινοκινητήρας, για πολλούς και διάφορους λόγους.
Και αυτό, διότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανικό σύνολο που μπορεί να βάλει τα γυαλιά ακόμη και στους αντίστοιχους 1.500άρηδες ίδιας διάταξης (δηλ. της BMW).
Ναι, τόσο καλό είναι αυτό το μοτέρ (εδώ στην έκδοση με τα 130 άλογα, υπάρχει και μικρότερη με 110) που σε κερδίζει με την γραμμική του και ροπάτη λειτουργία του από τις χαμηλές rpm (διαβάστε περισσότερα).
Και αυτό, διότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό μηχανικό σύνολο που μπορεί να βάλει τα γυαλιά ακόμη και στους αντίστοιχους 1.500άρηδες ίδιας διάταξης (δηλ. της BMW).
Ναι, τόσο καλό είναι αυτό το μοτέρ (εδώ στην έκδοση με τα 130 άλογα, υπάρχει και μικρότερη με 110) που σε κερδίζει με την γραμμική του και ροπάτη λειτουργία του από τις χαμηλές rpm (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών