Η ιταλική φίρμα θέλει την ηλεκτροϋβριδική τεχνολογία ώστε να μειώσει την μέση εκπομπή CO2 του στόλου της με δυνατότητα καθαρής ηλεκτροκίνησης για έως περίπου 50 km…
Το νέο υβριδικό σύστημα θα είναι λιγότερο εξεζητημένο από αυτό της σούπερ LaFerrari ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί σε πιο «εμπορικά» μοντέλα.
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η Ferrari φέρεται να έχει καταθέσει πατέντα για ένα υβριδικό σπορ μοντέλο με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω... (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η Ferrari φέρεται να έχει καταθέσει πατέντα για ένα υβριδικό σπορ μοντέλο με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση πίσω... (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών