Γιατί οι νέοι κανονισμοί της Formula 1 για φαρδύτερα λάστιχα, φαρδύτερα μετατρόχια και μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα κινδυνεύουν να μειώσουν ελαφρώς τα προσπεράσματα και έχουν προκαλέσει την αντίθεση πολλών ομάδων...
Έχουμε και λέμε: εμπρόσθια σλικ φαρδύτερα κατά 2,5 εκατοστά (από 16,5 εκ. Σε 18 εκ.), πίσω σλικ φαρδύτερα κατά 7,5 εκ. (από 32,5 εκ σε 40 εκ.!). Μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 20 εκατοστά και επιστρέφουμε στα 2 μέτρα πλάτος που ίσχυαν μέχρι και το 1997 (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών