Μοιάζει σχετικά με την SF15T του 2015. Το ρύγχος είναι ελαφρώς διαφορετικό και πιο άσχημο, καθώς υιοθετήθηκε η ιδέα των Williams, McLaren και τελειώνει με μια προεξοχή!
Με αυτήν την προεξοχή σέβονται μεν τον κανονισμό, ενώ το κυρίως ρύγχος τελειώνει νωρίτερα επιτρέποντας περισσότερο αέρα να περάσει από κάτω και προς τα πίσω με στόχο το δάπεδο.
Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι διαφορετική: Ράβδος ώσης (push rod) αντί για έλξης (pull rod) για πιο μαλακές ρυθμίσεις (περαιτέρω κέρδος σε αξιοποίηση ελαστικών όπως όλα τα μονοθέσια του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Άλισον – μάλιστα χάρη στους νέους κανονισμούς θα διαθέτουν τη μαλακή γόμα της Pirelli σε κάθε αγώνα και αυτό είναι μεγάλο κέρδος για τη Ferrari) και μικρότερο βάρος. Χάνουν λίγο σε αεροδυναμική έτσι (διαβάστε περισσότερα).
Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι διαφορετική: Ράβδος ώσης (push rod) αντί για έλξης (pull rod) για πιο μαλακές ρυθμίσεις (περαιτέρω κέρδος σε αξιοποίηση ελαστικών όπως όλα τα μονοθέσια του τεχνικού διευθυντή Τζέιμς Άλισον – μάλιστα χάρη στους νέους κανονισμούς θα διαθέτουν τη μαλακή γόμα της Pirelli σε κάθε αγώνα και αυτό είναι μεγάλο κέρδος για τη Ferrari) και μικρότερο βάρος. Χάνουν λίγο σε αεροδυναμική έτσι (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών