Οι νέες αλλαγές στην αεροδυναμική και τα φαρδύτερα λάστιχα της Pirelli θα κάνουν τα μονοθέσια ταχύτερα στις στροφές λόγω της μεγαλύτερης σταθερότητας και πρόσφυσης. Αυτό όμως δεν θα σημάνει και περισσότερο θέαμα…
Τουλάχιστον αυτό λέει η λογική με τον πρώην οδηγό της F1 και νυν παρουσιαστή στην τηλεόραση Martin Brundle να λέει πως «…το να προσθέτεις μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική δύναμη, και 25% φαρδύτερα ελαστικά, κάτι που οδηγεί σε 11% φαρδύτερα μονοθέσια, κάνει τα αυτοκίνητα τέρατα στην οδήγηση (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών