Οι πωλήσεις της Ford αυξήθηκαν κατά 5% το 2016, φτάνοντας σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια οχήματα στις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα…
Το μερίδιο της Ford στις 50 Ευρωπαϊκές αγορές της παραμένει στο 7,7%, ενώ στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές αντίστοιχα έπεσε κατά 0,1 ποσοστιαία μονάδα στο 7,9%. «Είμαστε περήφανοι για τις επιδόσεις μας το 2016, για τα μοντέλα που λανσάραμε καθώς και για την άνοδο των SUV, τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων και τις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, που υπερτερούν της αγοράς» σχολίασε ο Jim Farley, chairman & CEO, της Ford Ευρώπης (διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών