Μπορεί ο σχεδιασμός του και η τεχνολογία που χρησιμοποιεί να έχουν σαφείς αναφορές στο μέλλον της αυτοκίνησης, όμως το νέο RenaultMEGANE είναι εδώ σήμερα και δείχνει να έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα το καθιερώσουν ως το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία.
Δυναμικό, εντυπωσιακό, ευρύχωρο, ολοκληρωμένο. Το νέο RenaultMEGANE (Δείτε το) είναι από τα αυτοκίνητα που σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά. Οι μηχανικοί-σχεδιαστές της εταιρείας έθεσαν εξαρχής πολύ ψηλά τον πήχη, δημιουργώντας ένα σύνολο που δείχνει ξεκάθαρα ότι στόχος δεν είναι άλλος από την κορυφή. Βασικό συστατικό για να πετύχουν αυτό το στόχο ήταν η εφαρμογή συστημάτων υψηλής τεχνολογίας που κανείς συναντά μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η παρουσία hi-tech εφαρμογών να είναι εμφανής σε κάθε σημείο του νέου RenaultMEGANE. Από τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, το εσωτερικό, τα εξελιγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, αλλά και τους προηγμένους κινητήρες με τεχνολογία από τη Formula 1, το νέο Renault MEGANE αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση τεχνολογικής υπεροχής.
Εξωτερικά πέρα από τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, οι σχεδιαστές επέλεξαν αναλογίες που χαρίζουν δυναμισμό και σιγουριά, στοιχείο στο οποίο συμβάλουν οι μυώδεις επιφάνειες, αλλά και το γεγονός ότι το νέο Renault MEGANE έχει το μεγαλύτερο πλάτος και ταυτόχρονα το χαμηλότερο εξωτερικό ύψος στην κατηγορία.
Το κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής συνεχίζεται ακόμα πιο έντονα στο εσωτερικό, όπου η ευρύχωρη καμπίνα κυριαρχείται από το εντυπωσιακό ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ η οποία εκτός του ότι παρέχει πλήθος πληροφοριών, μπορεί να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Στο κέντρο η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 8,7 ιντσών του συστήματος R-Link2, αποτελεί το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου, θυμίζοντας τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και λειτουργίας ένα tablet. Από εκεί ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας και βεβαίως να χειριστεί το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης που έχει και τρισδιάστατη(!) απεικόνιση.
Με το νέο MEGANE, η Renault φέρνει ένα εντελώς νέο και πρωτοποριακό «οπλοστάσιο» στα χέρια του οδηγού, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, στοιχεία που εξασφάλισαν στο μοντέλο τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστέρων στις δοκιμές του EURO NCAP. Έτσι ο οδηγός έχει στη διάθεση του το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC) που διατηρεί αυτόματα την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS), σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας (OSP με TSR), αλλά και σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας (BSW). Αντίστοιχα η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόματη εναλλαγή μεσαίων και μεγάλων φώτων (AHL), οι εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης και το αυτόματο παρκάρισμα (Easy Park Assist) κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή από ποτέ.
Αν τα παραπάνω εντυπωσιάζουν, αυτό που πραγματικά βάζει το μοντέλο από μόνο του σε μια κατηγορία είναι το σύστημα Multi-Sense μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου επιλέγοντας π.χ. την απόκριση και τον ήχο του κινητήρα, τον εσωτερικό φωτισμό, την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, το πρόγραμμα του κλιματισμού, ακόμα και την ένταση του συστήματος μασάζ των καθισμάτων, σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Δείτε το Video:
Ακόμα και 5 επιβάτες με τις αποσκευές (434 λίτρα χώρος αποσκευών) μπορούν να ταξιδέψουν με άνεση μέσα στο νέο RenaultMEGANE που πέρα από την ευρυχωρία, προσφέρει και κορυφαία άνεση και σταθερότητα χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την άψογα ρυθμισμένη ανάρτηση. Φυσικά η εμπειρία των ανθρώπων της Renault από τους αγώνες δεν θα αφήσει παραπονεμένους και τους λάτρεις της οδήγησης που όταν το επιθυμήσουν μπορούν να ανεβάσουν ρυθμό απολαμβάνοντας το εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου, την σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι και βέβαια την υψηλή πρόσφυση. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω οι εκδόσεις GT εφοδιάζονται με το προηγμένο σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control που αποτελεί πρωτιά, αλλά και αποκλειστικότητα για την κατηγορία.
Το υψηλής τεχνολογίας οπλοστάσιο του νέου RenaultMEGANE ολοκληρώνεται με την παρουσία μερικών από τους πιο εξελιγμένους Turbo κινητήρες βενζίνης και Diesel στον κόσμο, οι οποίοι προσφέρουν υψηλή απόδοση (έως 165 ίππους), χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,7λίτρα/100χλμ), χαμηλές εκπομπές ρύπων (95γρμ./χλμ.) και βέβαια υψηλή αξιοπιστία με παράλληλα χαμηλό κόστος συντήρησης. Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης ο 1.2 TCe με απόδοση 100 και 130 ίππους εντυπωσιάζει, ενώ αντίστοιχα οι 1.5dCi με 90 και 110 ίππους και οι 1.6 dCi με 130 και 165 ίππους αποτελούν ότι καλύτερο σε επίπεδο κινητήρων πετρελαίου, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να συνεργαστούν και με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Το νέο RenaultMEGANE είναι εδώ και ήρθε για να κυριαρχήσει. Τεχνολογικά προηγμένο και με εντυπωσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά αρκεί έστω και μια σύντομη οδηγική εμπειρία για να καταλάβει κανείς τις μοναδικές του δυνατότητες. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο ήδη στις εκθέσεις Renault για να πραγματοποιήσετε ένα TestDrive, ενώ ο τιμοκατάλογος για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις ξεκινά από τις 17.150 ευρώ και τις εκδόσεις Diesel από τις 18.890 ευρώ.
Για πλούσιο φωτογραφικό υλικό του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε και τα
Social Media της Renault Facebook & Instagram
Δυναμικό, εντυπωσιακό, ευρύχωρο, ολοκληρωμένο. Το νέο RenaultMEGANE (Δείτε το) είναι από τα αυτοκίνητα που σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά. Οι μηχανικοί-σχεδιαστές της εταιρείας έθεσαν εξαρχής πολύ ψηλά τον πήχη, δημιουργώντας ένα σύνολο που δείχνει ξεκάθαρα ότι στόχος δεν είναι άλλος από την κορυφή. Βασικό συστατικό για να πετύχουν αυτό το στόχο ήταν η εφαρμογή συστημάτων υψηλής τεχνολογίας που κανείς συναντά μόνο σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η παρουσία hi-tech εφαρμογών να είναι εμφανής σε κάθε σημείο του νέου RenaultMEGANE. Από τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, το εσωτερικό, τα εξελιγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, αλλά και τους προηγμένους κινητήρες με τεχνολογία από τη Formula 1, το νέο Renault MEGANE αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση τεχνολογικής υπεροχής.
Εξωτερικά πέρα από τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, οι σχεδιαστές επέλεξαν αναλογίες που χαρίζουν δυναμισμό και σιγουριά, στοιχείο στο οποίο συμβάλουν οι μυώδεις επιφάνειες, αλλά και το γεγονός ότι το νέο Renault MEGANE έχει το μεγαλύτερο πλάτος και ταυτόχρονα το χαμηλότερο εξωτερικό ύψος στην κατηγορία.
Το κρεσέντο τεχνολογικής υπεροχής συνεχίζεται ακόμα πιο έντονα στο εσωτερικό, όπου η ευρύχωρη καμπίνα κυριαρχείται από το εντυπωσιακό ταμπλό. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ η οποία εκτός του ότι παρέχει πλήθος πληροφοριών, μπορεί να προσαρμόζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Στο κέντρο η κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 8,7 ιντσών του συστήματος R-Link2, αποτελεί το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου, θυμίζοντας τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και λειτουργίας ένα tablet. Από εκεί ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας και βεβαίως να χειριστεί το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης που έχει και τρισδιάστατη(!) απεικόνιση.
Με το νέο MEGANE, η Renault φέρνει ένα εντελώς νέο και πρωτοποριακό «οπλοστάσιο» στα χέρια του οδηγού, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, στοιχεία που εξασφάλισαν στο μοντέλο τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστέρων στις δοκιμές του EURO NCAP. Έτσι ο οδηγός έχει στη διάθεση του το ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας (ACC) που διατηρεί αυτόματα την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEBS), σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας (OSP με TSR), αλλά και σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας (BSW). Αντίστοιχα η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόματη εναλλαγή μεσαίων και μεγάλων φώτων (AHL), οι εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης και το αυτόματο παρκάρισμα (Easy Park Assist) κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή από ποτέ.
Αν τα παραπάνω εντυπωσιάζουν, αυτό που πραγματικά βάζει το μοντέλο από μόνο του σε μια κατηγορία είναι το σύστημα Multi-Sense μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου επιλέγοντας π.χ. την απόκριση και τον ήχο του κινητήρα, τον εσωτερικό φωτισμό, την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, το πρόγραμμα του κλιματισμού, ακόμα και την ένταση του συστήματος μασάζ των καθισμάτων, σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Δείτε το Video:
Ακόμα και 5 επιβάτες με τις αποσκευές (434 λίτρα χώρος αποσκευών) μπορούν να ταξιδέψουν με άνεση μέσα στο νέο RenaultMEGANE που πέρα από την ευρυχωρία, προσφέρει και κορυφαία άνεση και σταθερότητα χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την άψογα ρυθμισμένη ανάρτηση. Φυσικά η εμπειρία των ανθρώπων της Renault από τους αγώνες δεν θα αφήσει παραπονεμένους και τους λάτρεις της οδήγησης που όταν το επιθυμήσουν μπορούν να ανεβάσουν ρυθμό απολαμβάνοντας το εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου, την σωστή πληροφόρηση από το τιμόνι και βέβαια την υψηλή πρόσφυση. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω οι εκδόσεις GT εφοδιάζονται με το προηγμένο σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control που αποτελεί πρωτιά, αλλά και αποκλειστικότητα για την κατηγορία.
Το υψηλής τεχνολογίας οπλοστάσιο του νέου RenaultMEGANE ολοκληρώνεται με την παρουσία μερικών από τους πιο εξελιγμένους Turbo κινητήρες βενζίνης και Diesel στον κόσμο, οι οποίοι προσφέρουν υψηλή απόδοση (έως 165 ίππους), χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,7λίτρα/100χλμ), χαμηλές εκπομπές ρύπων (95γρμ./χλμ.) και βέβαια υψηλή αξιοπιστία με παράλληλα χαμηλό κόστος συντήρησης. Σε επίπεδο κινητήρων βενζίνης ο 1.2 TCe με απόδοση 100 και 130 ίππους εντυπωσιάζει, ενώ αντίστοιχα οι 1.5dCi με 90 και 110 ίππους και οι 1.6 dCi με 130 και 165 ίππους αποτελούν ότι καλύτερο σε επίπεδο κινητήρων πετρελαίου, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να συνεργαστούν και με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Το νέο RenaultMEGANE είναι εδώ και ήρθε για να κυριαρχήσει. Τεχνολογικά προηγμένο και με εντυπωσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά αρκεί έστω και μια σύντομη οδηγική εμπειρία για να καταλάβει κανείς τις μοναδικές του δυνατότητες. Το μοντέλο είναι διαθέσιμο ήδη στις εκθέσεις Renault για να πραγματοποιήσετε ένα TestDrive, ενώ ο τιμοκατάλογος για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις ξεκινά από τις 17.150 ευρώ και τις εκδόσεις Diesel από τις 18.890 ευρώ.
Για πλούσιο φωτογραφικό υλικό του μοντέλου μπορείτε να επισκεφθείτε και τα
Social Media της Renault Facebook & Instagram
Σχόλια αναγνωστών