Ήδη στο πρώτο εξάμηνο του 2018 η Opel κατέγραψε κέρδη 502 εκατ. ευρώ
Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα δείχνει το στρατηγικό σχέδιο PACE που εφαρμόζει η Opel, καθώς στο τέλος της χρονιάς όλα δείχνουν ότι η γερμανική εταιρεία θα είναι κερδοφόρα.
Ήδη στο πρώτο εξάμηνο του 2018 η Opel κατέγραψε κέρδη 502 εκατ. ευρώ, ενώ κατάφερε να περικόψει τα πάγια έξοδά της κατά 28% την ίδια χρονική περίοδο.
Όλα δείχνουν ότι η ένταξή της στο γκρουπ PSA την έχει ωφελήσει σε όλους τους τομείς.
Αυτό άλλωστε συνηγορούν και επιτελικά στελέχη της εταιρείας που πλέον εμφανίζονται περισσότερο αισιόδοξα.
Ένας άλλος στόχος είναι η ολοκλήρωση του πλάνου που βλέπει ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2024, με τέσσερα μοντέλα να είναι έτοιμα για παρουσίαση το 2020.
Μεταξύ αυτών το νέο Corsa σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας και το Grandland X PHEV - το πρώτο plug-in υβριδικό της Opel.
Η εταιρία θα φέρει συνολικά οκτώ νέα μοντέλα στην αγορά την επόμενη διετία, ενώ θα υπάρχει μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο Opel το 2024.
Τέλος, ένας ακόμα βασικός πυλώνας του στρατηγικού σχεδίου PACE είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μάρκας και η επικέντρωση σε επικερδείς κατηγορίες, στο μίγμα καναλιών πωλήσεων και στις αγορές.
Ήδη στο πρώτο εξάμηνο του 2018 η Opel κατέγραψε κέρδη 502 εκατ. ευρώ, ενώ κατάφερε να περικόψει τα πάγια έξοδά της κατά 28% την ίδια χρονική περίοδο.
Όλα δείχνουν ότι η ένταξή της στο γκρουπ PSA την έχει ωφελήσει σε όλους τους τομείς.
Αυτό άλλωστε συνηγορούν και επιτελικά στελέχη της εταιρείας που πλέον εμφανίζονται περισσότερο αισιόδοξα.
Ένας άλλος στόχος είναι η ολοκλήρωση του πλάνου που βλέπει ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2024, με τέσσερα μοντέλα να είναι έτοιμα για παρουσίαση το 2020.
Μεταξύ αυτών το νέο Corsa σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας και το Grandland X PHEV - το πρώτο plug-in υβριδικό της Opel.
Η εταιρία θα φέρει συνολικά οκτώ νέα μοντέλα στην αγορά την επόμενη διετία, ενώ θα υπάρχει μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο Opel το 2024.
Τέλος, ένας ακόμα βασικός πυλώνας του στρατηγικού σχεδίου PACE είναι η περαιτέρω ενίσχυση της μάρκας και η επικέντρωση σε επικερδείς κατηγορίες, στο μίγμα καναλιών πωλήσεων και στις αγορές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών