To πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της κατηγορίας τονώνεται ακόμη περισσότερο με μια εξηλεκτρισμένη Ecoboost έκδοση που τα συνδυάζει όλα
Η Ford έχει μπει για τα καλά στην εποχή του εξηλεκτρισμού και έχοντας ήδη στην φαρέτρα της ένα δυνατό ατού 1.000 κυβικών.
Ο λόγος για τον γνωστό τρικύλινδρο Ecoboost που πλέον μετρά αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι έχοντας αποδείξει την αξιοπιστία και την αντοχή του απέναντι στις επιφυλάξεις για τα μικρά κυβικά.
Και τώρα, εμποτισμένο με ήπια 48βολτη υβριδική τεχνολογία αποκτά μία αποδοτική έκδοση με 155 άλογα που αντικαθιστά την απλή με τα 140 (σύντομα θα δούμε και τον μικρότερο επίσης υβριδιποιημένο Ecoboost με τους 125 ίππους.
Ο λόγος για τον γνωστό τρικύλινδρο Ecoboost που πλέον μετρά αρκετά χρόνια στο κουρμπέτι έχοντας αποδείξει την αξιοπιστία και την αντοχή του απέναντι στις επιφυλάξεις για τα μικρά κυβικά.
Και τώρα, εμποτισμένο με ήπια 48βολτη υβριδική τεχνολογία αποκτά μία αποδοτική έκδοση με 155 άλογα που αντικαθιστά την απλή με τα 140 (σύντομα θα δούμε και τον μικρότερο επίσης υβριδιποιημένο Ecoboost με τους 125 ίππους.
Σχόλια αναγνωστών