Τα plug-in υβριδικά είναι εξαιρετικά από κάθε άποψη. Μέχρι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα και αρκεί η μπαταρία τους να είναι πλήρως φορτισμένη!
To γεγονός πως οι κατασκευαστές ρίχνουν συνέχεια νέα PHEV στην αγορά δεν σημαίνει πως έχουν και μέλλον αφού στην πράξη δεν έχουν και πολύ μέλλον.
Και αυτό επειδή από χρονιά σε χρονιά θα εκτοπίζονται από πιο αποδοτικά και βελτιωμένα σε αυτονομία ηλεκτρικά BEV και κουβαλώντας πάντοτε ένα κοινό παρονομαστή λόγω της πολύπλοκής κατασκευής τους (έχουν τα υπέρ και τα κατά ενός συμβατικού και ενός ηλεκτρικού, όλα μαζί σε ένα): είναι ακριβά και πλεονεκτούν μόνο στην θεωρία και στην εταιρική χρήση, ενώ κάθε άλλο παρά ωφελούν το περιβάλλον. Τώρα, σίγουρα θα έχετε διαβάσει ή θα έχετε ακούσει για μαγικά νούμερα όπως το ότι π.χ. ένα PHEV: α) καταναλώνει μόλις 1,6 λίτρα/100 χλμ. και β) εκπέμπει μόλις 35 γρ. CO2. Έχουμε, λοιπόν και λέμε: (διαβάστε περισσότερα)
Και αυτό επειδή από χρονιά σε χρονιά θα εκτοπίζονται από πιο αποδοτικά και βελτιωμένα σε αυτονομία ηλεκτρικά BEV και κουβαλώντας πάντοτε ένα κοινό παρονομαστή λόγω της πολύπλοκής κατασκευής τους (έχουν τα υπέρ και τα κατά ενός συμβατικού και ενός ηλεκτρικού, όλα μαζί σε ένα): είναι ακριβά και πλεονεκτούν μόνο στην θεωρία και στην εταιρική χρήση, ενώ κάθε άλλο παρά ωφελούν το περιβάλλον. Τώρα, σίγουρα θα έχετε διαβάσει ή θα έχετε ακούσει για μαγικά νούμερα όπως το ότι π.χ. ένα PHEV: α) καταναλώνει μόλις 1,6 λίτρα/100 χλμ. και β) εκπέμπει μόλις 35 γρ. CO2. Έχουμε, λοιπόν και λέμε: (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών