Κοιτώντας το σήμα στο καπό, δεν μπορείς να έχεις αμφιβολία. Μία μικρή, ίσως, καθώς αντί για κάποιο Boxer η Taycan κρύβει στα σπλάχνα της μπαταρίες. Οπότε; Είναι αυτό το τέλος μίας εποχής;
Προτού ξεκινήσουμε να μιλάμε για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Porsche, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το εξής.
Η Taycan ΔΕΝ ήρθε να αντικαταστήσει την 911. Μιλάμε για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, με διαφορετική πρόωση και διαφορετική φιλοσοφία.
Και αν αυτό δείχνει για κάποιους σαφές, πιστέψτε μας, δεν είναι για όλους.
Για όσους έχουν πρότερες εμπειρίες με τις προτάσεις του Zuffenhausen, είναι πολύ εύκολο να αρχίσουν τις συγκρίσεις.
Αν είναι εντυπωσιακό στην όψη; Φυσικά και είναι.
Πολύ περισσότερο από μία Carrera (θου Κύριε…).
Είναι όμως και πολύ μεγαλύτερο, πολύ βαρύτερο, ενώ όταν κοιτάς από τον πλευρικό καθρέφτη, βλέπεις απλά το δρόμο πίσω, δεν γεμίζουν τα μάτια σου από κάποια εντυπωσιακά καπούλια (διαβάστε περισσότερα)
Η Taycan ΔΕΝ ήρθε να αντικαταστήσει την 911. Μιλάμε για ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, με διαφορετική πρόωση και διαφορετική φιλοσοφία.
Και αν αυτό δείχνει για κάποιους σαφές, πιστέψτε μας, δεν είναι για όλους.
Για όσους έχουν πρότερες εμπειρίες με τις προτάσεις του Zuffenhausen, είναι πολύ εύκολο να αρχίσουν τις συγκρίσεις.
Αν είναι εντυπωσιακό στην όψη; Φυσικά και είναι.
Πολύ περισσότερο από μία Carrera (θου Κύριε…).
Είναι όμως και πολύ μεγαλύτερο, πολύ βαρύτερο, ενώ όταν κοιτάς από τον πλευρικό καθρέφτη, βλέπεις απλά το δρόμο πίσω, δεν γεμίζουν τα μάτια σου από κάποια εντυπωσιακά καπούλια (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών