Κάποιες πατέντες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο μας δείχνουν μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα τούρμπο καυσαερίων. Μέχρι τώρα τα ηλεκτρικά turbo που έχουμε δει (π.χ. από την Audi και την Mercedes-AMG) έχουν επικουρικό ρόλο και συνδράμουν στην λειτουργία των κλασικών στροβιλοσυμπιεστών.
Οι τελευταίοι κινούνται από την ενέργεια και την ροή των καυσαερίων, ενώ το ηλεκτρικό λειτουργεί ως ένα «κομπρεσοράκι» που παίρνει κίνηση από έναν ξεχωριστό ηλεκτρικό κύκλωμα για εξαλείψει τo lag (λόγω της χαμηλής παραγωγής καυσαερίων) στις χαμηλές ταχύτητες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών