Μία έρευνα που βασίστηκε σε δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από διάφορες άλλες ψηφιακές πηγές στην Ελλάδα δείχνει τις μάρκες με την μεγαλύτερη διαδραστικότητα σε συναισθηματικό επίπεδο.
Τα πράγματα σχετικά τη μέτρηση των “συναισθημάτων” που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο- πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση. Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες οι οποίες δε λογίζονται ως premium (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών