Για λόγους βάρους και αεροδυναμικής θα δούμε σταδιακά να επιστρέφουν τα πιο παραδοσιακά σχήματα των σεντάν και των hatchbacks
«Οι κατασκευαστές θα πρέπει να στραφούν σε πιο χαμηλά και αεροδυναμικά σχήματα έτσι ώστε να εξασφαλίσουν την μέγιστη αυτονομία στα ηλεκτρικά. Ιδανικό θα ήταν να μειωθεί αισθητά και το βάρος, αλλά αυτό είναι κάτι πιο δύσκολο», είπε σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar ο CEO της Citroen, Vincent Cobee. Ο ίδιος είπε στη συνέχεια πως ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αυτονομία και στις υψηλές ταχύτητες. Ωστόσο, μία μείωση του βάρους π.χ. κατά 50 κιλά έχει σχεδόν μηδενική επίπτωση στην αυτονομία (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών