Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάγος για να αντιληφθεί πως το 408 είναι ένα μεγάλο project για τους ανθρώπους της Peugeot. Η γαλλική εταιρεία βρίσκεται σε διαρκή άνοδο που φυσικά και επόμενα μετουσιώνεται σε ένα πραγματικά ενδιαφέρον μοντέλο στην περίπτωση της δοκιμής μας
Χρειάζεται πραγματικά μεγάλη αυτοπεποίθηση για να παρουσιάσεις κάτι πρωτοποριακό στην εποχή του κέρδους και του μηδαμινού ρίσκου.
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αυτό τον καιρό ασχολούνται με το πως θα λανσάρουν η κάθε μία το δικό της SUV για να είναι πιο… SUV από αυτό του αντιπάλου.
Οι Γάλλοι λοιπόν έσκισαν όλες τις σημειώσεις, κράτησαν μονάχα την βάση (πλατφόρμα EMP2) και σχεδίαζαν επί μία πενταετία το μοντέλο που χαρακτηρίζεται fastback και έχει κάτι από crossover, μπόλικες δόσεις από κουπέ φινέτσα και σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα άλλο.
Ή μάλλον μοιάζει με ένα… όχι και τόσο κοινό αυτοκίνητο.
Την Lamborghini Urus, καθώς τόσο οι ακμές του 408, τα φωτιστικά σώματα, οι γοητευτικές ζάντες αλουμινίου (17-20 ιντσών) και το τολμηρό design, σε συνδυασμό με το νέο λογότυπο που από μακριά μπορεί να σε μπερδέψει, κάνουν τους περαστικούς να το κοιτούν αδιάκριτα στα πρώτα του βήματα (Διαβάστε περισσότερα)
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες αυτό τον καιρό ασχολούνται με το πως θα λανσάρουν η κάθε μία το δικό της SUV για να είναι πιο… SUV από αυτό του αντιπάλου.
Οι Γάλλοι λοιπόν έσκισαν όλες τις σημειώσεις, κράτησαν μονάχα την βάση (πλατφόρμα EMP2) και σχεδίαζαν επί μία πενταετία το μοντέλο που χαρακτηρίζεται fastback και έχει κάτι από crossover, μπόλικες δόσεις από κουπέ φινέτσα και σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα άλλο.
Ή μάλλον μοιάζει με ένα… όχι και τόσο κοινό αυτοκίνητο.
Την Lamborghini Urus, καθώς τόσο οι ακμές του 408, τα φωτιστικά σώματα, οι γοητευτικές ζάντες αλουμινίου (17-20 ιντσών) και το τολμηρό design, σε συνδυασμό με το νέο λογότυπο που από μακριά μπορεί να σε μπερδέψει, κάνουν τους περαστικούς να το κοιτούν αδιάκριτα στα πρώτα του βήματα (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών