Δεν θα υπάρχει μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό του κινητήρα
Οι μηχανικοί της FIA και της Φόρμουλα 1 εργάζονται αδιάκοπα για τα νέα μονοθέσια που θα δούμε το 2026. Θα υπάρχουν πολλές αλλαγές με στόχο την ανάκτηση 350 kW αλλάζοντας τη σχεδίαση των μονοθεσίων που θα έχουν 40% λιγότερο downforce.
Οι αλλαγές του 2026 θα είναι ακόμη πιο ριζικές από εκείνες του 2022. Οι νέοι κανονισμοί για τον κινητήρα θα επηρεάσουν τη σχεδίαση των μονοθεσίων, καθώς το σύστημα πρόωσης αλλάζει σημαντικά. Οι προδιαγραφές για την υβριδική κίνηση είναι ήδη γνωστοί. Δεν θα υπάρχει μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό του κινητήρα. Το ελάχιστο βάρος έχει οριστεί στα 130 κιλά, το τούρμπο στα 12 κιλά. Τ
ο MGU-K πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 16 κιλά και η μπαταρία 35 κιλά. Αυτό οδηγεί σε συνολικό βάρος 193 κιλά, 23% αυξημένο από το τωρινό. Με τη χρήση 100% βιώσιμου καυσίμου, η ηλεκτρική ισχύς θα τριπλασιαστεί στα 350 kW αντί 120 kW, τα οποία θα προέρχονται από την μπαταρία.
Ωστόσο, μόνο το MGU-K θα είναι διαθέσιμο για την ανάκτηση των 475 ίππων. Το MGU-H, που παίρνει ενέργεια από τα καυσαέρια, θα καταργηθεί. Όλα αυτά θα έχουν επιπτώσεις στο υπόλοιπο μονοθέσιο. Η μπαταρία πρέπει να τροφοδοτείται σταθερά με ενέργεια σε κάθε γύρο επειδή η κλασική ανάκτηση κινητικής ενέργειας δεν είναι αρκετή (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Οι αλλαγές του 2026 θα είναι ακόμη πιο ριζικές από εκείνες του 2022. Οι νέοι κανονισμοί για τον κινητήρα θα επηρεάσουν τη σχεδίαση των μονοθεσίων, καθώς το σύστημα πρόωσης αλλάζει σημαντικά. Οι προδιαγραφές για την υβριδική κίνηση είναι ήδη γνωστοί. Δεν θα υπάρχει μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό του κινητήρα. Το ελάχιστο βάρος έχει οριστεί στα 130 κιλά, το τούρμπο στα 12 κιλά. Τ
ο MGU-K πρέπει να ζυγίζει τουλάχιστον 16 κιλά και η μπαταρία 35 κιλά. Αυτό οδηγεί σε συνολικό βάρος 193 κιλά, 23% αυξημένο από το τωρινό. Με τη χρήση 100% βιώσιμου καυσίμου, η ηλεκτρική ισχύς θα τριπλασιαστεί στα 350 kW αντί 120 kW, τα οποία θα προέρχονται από την μπαταρία.
Ωστόσο, μόνο το MGU-K θα είναι διαθέσιμο για την ανάκτηση των 475 ίππων. Το MGU-H, που παίρνει ενέργεια από τα καυσαέρια, θα καταργηθεί. Όλα αυτά θα έχουν επιπτώσεις στο υπόλοιπο μονοθέσιο. Η μπαταρία πρέπει να τροφοδοτείται σταθερά με ενέργεια σε κάθε γύρο επειδή η κλασική ανάκτηση κινητικής ενέργειας δεν είναι αρκετή (διαβάστε περισσότερα)
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών