![Τιμόνια με καλώδια αντί για κολόνα](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/72e1a41243e6f065444ed1f305ae8b26_XL.jpg)
Η Lexus σχεδιάζει να εισαγάγει την τεχνολογία steer-by-wire στην Ευρώπη έως τα τέλη του 2024, ξεκινώντας με το μεσαίο crossover RZ
Αυτή η τεχνολογία, που αρχικά αναπτύχθηκε από την Infiniti της Nissan, αποκαλείται steer-by-wire και αποτελεί ένα προηγμένο σύστημα καθοδήγησης που εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική κολόνα τιμονιού.
Αυτή η τεχνολογία προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους του οχήματος, της βελτίωσης της αποδοτικότητας καυσίμου και της ομαλότερης οδήγησης.
Επιπλέον, το σύστημα Neo steer-by-wire της Toyota προσφέρει γωνία διεύθυνσης 200 μοιρών, βελτιώνοντας την ευελιξία (Διαβάστε περισσότερα)
Αυτή η τεχνολογία προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους του οχήματος, της βελτίωσης της αποδοτικότητας καυσίμου και της ομαλότερης οδήγησης.
Επιπλέον, το σύστημα Neo steer-by-wire της Toyota προσφέρει γωνία διεύθυνσης 200 μοιρών, βελτιώνοντας την ευελιξία (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών