Η έκδοση GSe ωστόσο που μας αφορά στην παρούσα μικρή δοκιμή, είναι η ταχύτερη και ισχυρότερη εκδοχή του νέου Opel Astra (προς το παρόν τουλάχιστον).
Οι καυτές εκδόσεις για τα δημοφιλή μικρομεσαία τείνουν να εξαφανιστούν, με την ηλεκτροκίνηση πάντως να δείχνει το καλό της πρόσωπο και να δίνει νέα διάσταση στα πάλαι ποτέ… hot hatchbacks.
Και τι δεν έχουν ακούσει αυτές οι έρμες οι νέες τεχνολογίες.
Ότι τα αυτοκίνητα πλέον είναι βαρετά, αποστειρωμένα, δεν παράγουν ωραίο ήχο ή ότι πρέπει να έχουμε το νου μας συνεχώς πότε θα βρεθούμε κοντά σε καμία πρίζα.
Αλήθεια είναι όλα αυτά, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε ότι φταίει η ηλεκτροκίνηση για την εξάλειψη των ισχυρών εκδόσεων με πολλούς… θερμικούς ίππους.
Ίσα ίσα που η ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα μπορεί να αναθερμάνει το ενδιαφέρον στην περίπτωση μίας γήινης έκδοσης.
Μία τέτοια ήταν η έκδοση του νέου Opel Astra με βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.200 κ.εκ. και απόδοσης 130 ίππων, την οποία δοκιμάσαμε εκτενώς πριν από μερικούς μήνες.
Η έκδοση GSe ωστόσο που μας αφορά στην παρούσα μικρή δοκιμή, είναι η ταχύτερη και ισχυρότερη εκδοχή του νέου Opel Astra (προς το παρόν τουλάχιστον).
Mε τη βοήθεια της plug in υβριδικής τεχνολογίας, το Astra GSe αποδίδει 224 ίππους και 360 Nm ροπής.
Για να επιτευχθεί αυτή η συνδυαστική ιπποδύναμη, το Opel της δοκιμής μας εφοδιάζεται με turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 181 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων.
Διαβάστε περισσότερα:
www.bankingnews.gr
Και τι δεν έχουν ακούσει αυτές οι έρμες οι νέες τεχνολογίες.
Ότι τα αυτοκίνητα πλέον είναι βαρετά, αποστειρωμένα, δεν παράγουν ωραίο ήχο ή ότι πρέπει να έχουμε το νου μας συνεχώς πότε θα βρεθούμε κοντά σε καμία πρίζα.
Αλήθεια είναι όλα αυτά, ωστόσο δεν μπορούμε να πούμε ότι φταίει η ηλεκτροκίνηση για την εξάλειψη των ισχυρών εκδόσεων με πολλούς… θερμικούς ίππους.
Ίσα ίσα που η ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα μπορεί να αναθερμάνει το ενδιαφέρον στην περίπτωση μίας γήινης έκδοσης.
Μία τέτοια ήταν η έκδοση του νέου Opel Astra με βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.200 κ.εκ. και απόδοσης 130 ίππων, την οποία δοκιμάσαμε εκτενώς πριν από μερικούς μήνες.
Η έκδοση GSe ωστόσο που μας αφορά στην παρούσα μικρή δοκιμή, είναι η ταχύτερη και ισχυρότερη εκδοχή του νέου Opel Astra (προς το παρόν τουλάχιστον).
Mε τη βοήθεια της plug in υβριδικής τεχνολογίας, το Astra GSe αποδίδει 224 ίππους και 360 Nm ροπής.
Για να επιτευχθεί αυτή η συνδυαστική ιπποδύναμη, το Opel της δοκιμής μας εφοδιάζεται με turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 181 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων.
Διαβάστε περισσότερα:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών