Ένα από τα πιο εμπορικά και αγαπημένα σουπερμίνι της ελληνικής αγοράς, αναβαθμίστηκε και επανασχεδιάστηκε (σχετικά πρόωρα), για να προλάβει τις εξελίξεις και να παραμείνει σύγχρονο και αρεστό
Διαβάζοντας τις πρώτες γραμμές θα σκεφτεί κάποιος… «Μα καλά ποιο ακριβώς σουπερμίνι ξεπέρασε το i20 και έσπευσαν οι Κορεάτες να το αναβαθμίσουν;».
Η απάντηση δεν κρύβεται στον ανταγωνισμό αλλά στην ίδια τη Hyundai, που έχει πάρει φόρα και δε λέει να σταματήσει να αφήνει όλο τον κόσμο της αυτοκίνησης με το στόμα ανοιχτό. Και νέο Kona έχει το μενού, και Ioniq 5 και νωρίτερα το προικισμένο Tucson. Σιγά μην άφηναν το i20 να παραμένει στωικά τη σειρά του μετά από 1-2 επιπλέον χρόνια.
Οι άνθρωποι της εταιρείας έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και με όπλα την προίκα από την υπόλοιπη γκάμα έδωσαν νέα πρόσωπο και πνοή στο μήκους 4,065 μέτρων κορεατικό best seller.
Απέκτησε λοιπόν επανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα, με ριζικές παρεμβολές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα και την προσθήκη των LED ημέρας, ενώ το σύνολο γίνεται ακόμη πιο… επιθετικό με τις νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών.
Με μία μικρή δόση υπερβολής θα λέγαμε πως η αγριάδα του ανανεωμένου i20 έχει κάτι λίγο από την καυτή σειρά «N», σε μία προσπάθεια των Κορεατών να αναδείξουν τη σπορ πλευρά της τρίτης γενιάς για την αιχμή του δόρατος της Hyundai (Διαβάστε περισσότερα)
Η απάντηση δεν κρύβεται στον ανταγωνισμό αλλά στην ίδια τη Hyundai, που έχει πάρει φόρα και δε λέει να σταματήσει να αφήνει όλο τον κόσμο της αυτοκίνησης με το στόμα ανοιχτό. Και νέο Kona έχει το μενού, και Ioniq 5 και νωρίτερα το προικισμένο Tucson. Σιγά μην άφηναν το i20 να παραμένει στωικά τη σειρά του μετά από 1-2 επιπλέον χρόνια.
Οι άνθρωποι της εταιρείας έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και με όπλα την προίκα από την υπόλοιπη γκάμα έδωσαν νέα πρόσωπο και πνοή στο μήκους 4,065 μέτρων κορεατικό best seller.
Απέκτησε λοιπόν επανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα, με ριζικές παρεμβολές στους προφυλακτήρες, τη μάσκα και την προσθήκη των LED ημέρας, ενώ το σύνολο γίνεται ακόμη πιο… επιθετικό με τις νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών.
Με μία μικρή δόση υπερβολής θα λέγαμε πως η αγριάδα του ανανεωμένου i20 έχει κάτι λίγο από την καυτή σειρά «N», σε μία προσπάθεια των Κορεατών να αναδείξουν τη σπορ πλευρά της τρίτης γενιάς για την αιχμή του δόρατος της Hyundai (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών