Ακούγεται λυπηρό αλλά όσοι πρόλαβαν… πρόλαβαν να έχουν στην κατοχή τους ένα αυθεντικό σπορ μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό.
Γνωρίζαμε ήδη πως τόσο το i20 N όσο και το i30 N δεν θα είχαν συνέχεια. Δυστυχώς ήταν αναμενόμενη η κίνηση της Hyundai η οποία ανακοίνωσε την αυλαία για τα θερμικά μοντέλα N της στην Ευρώπη. Μια σημαντική κίνηση που αποτελεί συνέχεια της στρατηγικής της εταιρείας προς την ηλεκτροκίνηση. Έτσι, μετά την απόσυρση του Kona N πριν ένα χρόνο, η Hyundai αποχαιρετά τα εξαιρετικά i30 N και i20 N με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτή η επιλογή αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας για τη μετάβαση προς μια βιώσιμη και ηλεκτρική κινητικότητα. Έτσι, όλη η γκάμα N στην Ευρώπη θα εκπροσωπείται πλέον από το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5 N, ενισχύοντας τη θέση της Hyundai στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Εδώ να πούμε πως αυτό ισχύει για τις αγορές της Ευρώπης αφού στην Αμερική τα N θα συνεχίσουν με κινητήρες 2,5 λίτρων (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών