Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα supermini αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάιο στην χώρα μας προσφέροντας μία σχετικά value for money επιλογή
Με τιμή περίπου στις 20.000 ευρώ, η δεύτερη γενιά του MG 3 είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει και στην ελληνική αγορά, για να ανταγωνιστεί τα επίσης φουλ υβριδικά Renault Clio, Toyota Yaris και Honda Jazz.
Σχεδιασμένο στο στούντιο της MG στη Σαγκάη, το MG 3 με νέα εμφάνιση αντλεί έμπνευση από τη σύγχρονη γκάμα crossover και hatchback της μάρκας.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του (μήκος στα 4,113 μέτρα, πλάτος στα 1,502 και ύψος στα 1,797) σε σχέση με τον προκάτοχό του συμβάλλουν σε ένα πιο ευρύχωρο και δυναμικό προφίλ.
Κάτω από το καπό, το MG 3 διαθέτει το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid+ της MG.
Αυτό το σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ισχύος 102 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με αποτέλεσμα να αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους.
Η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων (προφανώς συνδυάζει τα ηλεκτρομοτέρ με την MG να λέει πως είναι καλύτερο από ένα CVT).
Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8.0 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα (Διαβάστε περισσότερα)
Σχεδιασμένο στο στούντιο της MG στη Σαγκάη, το MG 3 με νέα εμφάνιση αντλεί έμπνευση από τη σύγχρονη γκάμα crossover και hatchback της μάρκας.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του (μήκος στα 4,113 μέτρα, πλάτος στα 1,502 και ύψος στα 1,797) σε σχέση με τον προκάτοχό του συμβάλλουν σε ένα πιο ευρύχωρο και δυναμικό προφίλ.
Κάτω από το καπό, το MG 3 διαθέτει το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης Hybrid+ της MG.
Αυτό το σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ισχύος 102 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, με αποτέλεσμα να αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους.
Η ισχύς περνά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου τριών σχέσεων (προφανώς συνδυάζει τα ηλεκτρομοτέρ με την MG να λέει πως είναι καλύτερο από ένα CVT).
Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 8.0 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών