Η Bugatti πρόκειται να γράψει ιστορία στην αυτοκινητοβιομηχανία με τον επερχόμενο διάδοχο της Chiron που θα εφοδιάζεται με έναν εξηλεκτρισμένο 16-κύλινδρο κινητήρα σε V διάταξη
Σε μια αναπάντεχη ανατροπή εν μέσω της τάσης της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση και το downsizing, η Bugatti επιβεβαίωσε ότι το νέο της hypercar θα διαθέτει υβριδικό V16 κινητήρα.
Αυτή η κίνηση είναι πρωτοποριακή, καθώς οι κινητήρες V16 είχαν εμφανισθεί την προπολεμική εποχή, με ελάχιστες μόνο μεταπολεμικές ιδέες ή πρωτότυπα.
Αν η Bugatti πετύχει αυτό το εγχείρημα, θα είναι η πρώτη φορά μετά από 84 χρόνια που ένας κατασκευαστής θα κατασκευάσει έναν μεταπολεμικό 16κύλινδρο κινητήρα.
Στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν υπάρξει μόνο τρία αυτοκίνητα παραγωγής με V16, με τα δύο από αυτά να είναι Cadillac.
Η Cadillac Series 452 του 1930, η Mormon Sixteen του 1931 και η Cadillac Series 90 του 1938 είναι οι πρωτοπόροι σε αυτό το αποκλειστικό κλαμπ (Διαβάστε περισσότερα)
Αυτή η κίνηση είναι πρωτοποριακή, καθώς οι κινητήρες V16 είχαν εμφανισθεί την προπολεμική εποχή, με ελάχιστες μόνο μεταπολεμικές ιδέες ή πρωτότυπα.
Αν η Bugatti πετύχει αυτό το εγχείρημα, θα είναι η πρώτη φορά μετά από 84 χρόνια που ένας κατασκευαστής θα κατασκευάσει έναν μεταπολεμικό 16κύλινδρο κινητήρα.
Στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν υπάρξει μόνο τρία αυτοκίνητα παραγωγής με V16, με τα δύο από αυτά να είναι Cadillac.
Η Cadillac Series 452 του 1930, η Mormon Sixteen του 1931 και η Cadillac Series 90 του 1938 είναι οι πρωτοπόροι σε αυτό το αποκλειστικό κλαμπ (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών