Σε μια πρόσφατη ολοκληρωμένη ανασκόπηση, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου ρίχνουν φως στις διάχυτες και πολύπλευρες συνέπειες αυτού που ονομάζουν Car Harm (Βλάβη από το Αυτοκίνητο) σε ολόκληρο τον κόσμο
Παρά τα πολλά υποσχόμενα περιβαλλοντικά οφέλη που σχετίζονται με τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), η μελέτη υποδηλώνει ότι η παγκόσμια μετάβαση σε έναν στόλο αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων μπορεί να μην αποτελεί πανάκεια για τα πολύπλοκα ζητήματα που είναι βαθιά ριζωμένα στην εξάρτησή μας από τα αυτοκίνητα.
Η ανάλυση, που διεξήχθη από τον κύριο συγγραφέα Patrick Miner, υποψήφιο διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, χρειάστηκε δυόμισι χρόνια για να καταρτιστεί και εξέτασε περίπου 400 έγγραφα που καλύπτουν διάφορες πτυχές του Car Harm.
Αυτός ο γενικός όρος περιλαμβάνει μια σειρά επιπτώσεων, από θανάτους και τραυματισμούς έως ασθένειες και ρύπανση, που προκύπτουν από το εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο με πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηχανοκίνητα οχήματα, το 65% των οποίων είναι αυτοκίνητα (διαβάστε περισσότερα)
Η ανάλυση, που διεξήχθη από τον κύριο συγγραφέα Patrick Miner, υποψήφιο διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, χρειάστηκε δυόμισι χρόνια για να καταρτιστεί και εξέτασε περίπου 400 έγγραφα που καλύπτουν διάφορες πτυχές του Car Harm.
Αυτός ο γενικός όρος περιλαμβάνει μια σειρά επιπτώσεων, από θανάτους και τραυματισμούς έως ασθένειες και ρύπανση, που προκύπτουν από το εκτεταμένο παγκόσμιο δίκτυο με πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηχανοκίνητα οχήματα, το 65% των οποίων είναι αυτοκίνητα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών