Δεν χωρά καμία αμφισβήτηση ότι η παρουσίαση του Tiguan το 2008 ήταν μία από τις μεγάλες εμπνεύσεις της VW στην πρόσφατη ιστορία της.
Η γερμανική εταιρία, με εκείνη την πρώτη γενιά όχι μόνο έδωσε το στίγμα των premium SUV αλλά και χάρη στην υιοθέτηση του κινητήρα των 1,4 λίτρων «εκδημοκράτισε» την κατηγορία που μέχρι τότε είχε ως όριο τα 2 λίτρα.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Το Tiguan κατάφερε σε αυτά τα δεκαπέντε και πλέον χρόνια να κυριαρχήσει στην κατηγορία του, να ξεπεράσει τα 7,6 εκατομμύρια πωλήσεις και -ενδεικτικό της δυναμικής του- να βάλει δύσκολα ακόμα και στον «βασιλιά» Golf, όντας πλέον το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας.
Κάτι που εν πολλοίς συνέβη και στην χώρα μας, όπου το Tiguan έκανε μεμιάς τεράστια αίσθηση, «έχτισε» το δικό του φανατικό κοινό (οι πωλήσεις του στην χώρα μας ξεπερνούν τις 7.500 χιλιάδες) και έγινε συνώνυμο του premium SUV σε μία αγορά που πέρασε λόγω κρίσης από σαράντα κύματα.
Για φέτος η VW αποφάσισε να προχωρήσει στην παρουσίαση της 3ης γενιάς του, έχοντας πλέον διπλό στόχο.
Από τη μία να κρατήσει την επαφή με την «λαϊκή» ας την πούμε βάση του Tiguan.
Και από την άλλη, με πολύ μελετημένες κινήσεις σε ότι αφορά τον εξοπλισμό και τα μηχανικά μέρη, να βάλει πλώρη και για ένα πελατολόγιο με πιο luxury αναφορές, στα χωράφια δηλαδή των τριών μεγάλων γερμανικών εταιριών κύρους.
Στόχος που εξ’ αρχής μοιάζει μάλλον δύσκολος, όμως όπως φάνηκε και από την πρώτη οδηγική επαφή μας με το νέο Tiguan στην ορεινή Αρκαδία, τα έχουν καταφέρει περίφημα (διαβάστε περισσότερα)
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Το Tiguan κατάφερε σε αυτά τα δεκαπέντε και πλέον χρόνια να κυριαρχήσει στην κατηγορία του, να ξεπεράσει τα 7,6 εκατομμύρια πωλήσεις και -ενδεικτικό της δυναμικής του- να βάλει δύσκολα ακόμα και στον «βασιλιά» Golf, όντας πλέον το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας.
Κάτι που εν πολλοίς συνέβη και στην χώρα μας, όπου το Tiguan έκανε μεμιάς τεράστια αίσθηση, «έχτισε» το δικό του φανατικό κοινό (οι πωλήσεις του στην χώρα μας ξεπερνούν τις 7.500 χιλιάδες) και έγινε συνώνυμο του premium SUV σε μία αγορά που πέρασε λόγω κρίσης από σαράντα κύματα.
Για φέτος η VW αποφάσισε να προχωρήσει στην παρουσίαση της 3ης γενιάς του, έχοντας πλέον διπλό στόχο.
Από τη μία να κρατήσει την επαφή με την «λαϊκή» ας την πούμε βάση του Tiguan.
Και από την άλλη, με πολύ μελετημένες κινήσεις σε ότι αφορά τον εξοπλισμό και τα μηχανικά μέρη, να βάλει πλώρη και για ένα πελατολόγιο με πιο luxury αναφορές, στα χωράφια δηλαδή των τριών μεγάλων γερμανικών εταιριών κύρους.
Στόχος που εξ’ αρχής μοιάζει μάλλον δύσκολος, όμως όπως φάνηκε και από την πρώτη οδηγική επαφή μας με το νέο Tiguan στην ορεινή Αρκαδία, τα έχουν καταφέρει περίφημα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών