Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια πιθανή κρίση σχετικά με τις μετρήσεις της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου, η οποία θα μπορούσε να έχει ευρείας κλίμακας επιπτώσεις
Ο νέος κύκλος μετρήσεων WLTP που αντικατέστησε τον NEDC υποτίθεται πως θα έδινε τιμές πολύ κοντά στις πραγματικές.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια πιθανή κρίση σχετικά με τις μετρήσεις της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου, η οποία θα μπορούσε να έχει ευρείας κλίμακας επιπτώσεις.
Τόσο σημαντικές όσο οι συνέπειες από το σκάνδαλο εξαπάτησης του περιβόητου Dieselgate.
Δύο εκθέσεις προέκυψαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση τις τελευταίες εβδομάδες, η τελευταία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Και οι δύο θα μπορούσαν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις στις προδιαγραφές των νέων αυτοκινήτων που θα πουλούν οι κατασκευαστές από το 2026.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν υπερεκτιμήσεις στην οικονομία καυσίμου και στις εκπομπές CO2 σε βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά οχήματα σε σύγκριση με τους εργαστηριακούς υπολογισμούς WLTP.
Διαβάστε περισσότερα, εδώ:
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει μια πιθανή κρίση σχετικά με τις μετρήσεις της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου, η οποία θα μπορούσε να έχει ευρείας κλίμακας επιπτώσεις.
Τόσο σημαντικές όσο οι συνέπειες από το σκάνδαλο εξαπάτησης του περιβόητου Dieselgate.
Δύο εκθέσεις προέκυψαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση τις τελευταίες εβδομάδες, η τελευταία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Και οι δύο θα μπορούσαν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις στις προδιαγραφές των νέων αυτοκινήτων που θα πουλούν οι κατασκευαστές από το 2026.
Τα στοιχεία αποκαλύπτουν υπερεκτιμήσεις στην οικονομία καυσίμου και στις εκπομπές CO2 σε βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και plug-in υβριδικά οχήματα σε σύγκριση με τους εργαστηριακούς υπολογισμούς WLTP.
Διαβάστε περισσότερα, εδώ:
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών