Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το δυναμικό Toyota C-HR Hybrid Electric 1.8 140 PS

tags :
Δοκιμάζουμε το δυναμικό Toyota C-HR Hybrid Electric 1.8 140 PS
Υπάρχουν δύο είδη καταναλωτών στην αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας
Αυτοί που έχουν ήδη στην κατοχή τους ένα Toyota C-HR και αυτοί που έχουν σκεφτεί έστω και μία φορά να το αποκτήσουν από το 2016 που έκανε την εμφάνιση του για πρώτη φορά.
Όσο υπερβολικό και αν ακούγεται το παραπάνω, η αλήθεια είναι πως το crossover της Toyota έχει μεγάλη απήχηση στο αγοραστικό κοινό.
Δεν είναι και πολλές άλλωστε οι φορές που το σχεδιαστικό τμήμα των Ιαπώνων έχει κέφια, αλλά όταν το κάνει τότε πραγματικά ταράζει τα νερά.
Στη δεύτερη γενιά του C-HR βέβαια δεν θα μπορούσε να συμβεί αυτό σε έντονο βαθμό, καθώς ήδη γνωρίζαμε πάνω κάτω τι να περιμένουμε.
Αφήστε δε, που ένα μοντέλο που έχει αγαπηθεί τόσο δεν μπορεί να αλλάξει δραματικά από τη μία γενιά στην άλλη.
Έτσι λοιπόν φθάσαμε στο αποτέλεσμα που βλέπετε στις φωτογραφίες μας (αν δεν το έχετε ήδη δει στους γύρω δρόμους).
Περισσότερες καμπύλες στο εμπρός τμήμα, αγριεμένη μάσκα τύπου… GR Yaris, μεγαλύτερο άνοιγμα στους θόλους και αναδυόμενες χειρολαβές που κάνουν κρότο (όχι μόνο σχεδιαστικά αλλά και κυριολεκτικά με το κλείδωμα του αυτοκινήτου).
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η εντυπωσιακή φωτεινή LED ενιαία λωρίδα που φέρει το λογότυπο του μοντέλου, ενώ πιστό σε σχέση με την πρώτη γενιά, το πίσω τζάμι έχει έντονη κλίση και μικρή επιφάνεια, κάτι που δυσκολεύει λίγο την ορατότητα σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας.
Αντιθέτως, η επιφάνεια των πίσω παραθύρων είναι μεγαλύτερη, γεγονός που κάνει το C-HR περισσότερο ευάερο και ευήλιο σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης