Η κατηγορία των supermini αναμένεται να πάρει νέο ενδιαφέρον με την έλευση τόσο του ηλεκτρικού e-C3, όσο και του συμβατικού με τον 1.200άρη βενζινοκινητήρα που ξεκινά από τις 14.990 ευρώ
Μερικές εβδομάδες μετά το ηλεκτρικό e-C3 η Citroen αποκάλυψε τις εκδόσεις με βενζινοκινητήρα που θα είναι διαθέσιμες τόσο με συμβατικό όσο και με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Η τέταρτη γενιά του C3 υιοθετεί εντονότερα crossover χαρακτηριστικά και δίνει έμφαση στην οικονομική πρακτικότητα, με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από τις 14.990 ευρώ, καθιστώντας το φθηνότερο από τον προκάτοχό του.
Η βασική έκδοση του Citroen C3 είναι εξοπλισμένη με έναν μη εξηλεκτρισμένο τούρμπο 1.2 τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 102 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Η έκδοση Hybrid 100 εφοδιάζεται με τον ίδιο βενζινοκινητήρα που για την περίσταση συνδυάζεται με ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 28 ίππους, εκ των οποίων οι 12 μπορούν να συνδράμουν στην κίνηση, όπως ισχύει και στο Jeep Avenger Hybrid.
Η Citroen ισχυρίζεται ότι η ήπια υβριδική έκδοση μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική κίνηση για έως και 50% των διαδρομών σε αστικά περιβάλλοντα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με τη μη εξηλεκτρισμένη έκδοση (Διαβάστε περισσότερα)
Η τέταρτη γενιά του C3 υιοθετεί εντονότερα crossover χαρακτηριστικά και δίνει έμφαση στην οικονομική πρακτικότητα, με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από τις 14.990 ευρώ, καθιστώντας το φθηνότερο από τον προκάτοχό του.
Η βασική έκδοση του Citroen C3 είναι εξοπλισμένη με έναν μη εξηλεκτρισμένο τούρμπο 1.2 τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 102 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Η έκδοση Hybrid 100 εφοδιάζεται με τον ίδιο βενζινοκινητήρα που για την περίσταση συνδυάζεται με ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 28 ίππους, εκ των οποίων οι 12 μπορούν να συνδράμουν στην κίνηση, όπως ισχύει και στο Jeep Avenger Hybrid.
Η Citroen ισχυρίζεται ότι η ήπια υβριδική έκδοση μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική κίνηση για έως και 50% των διαδρομών σε αστικά περιβάλλοντα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με τη μη εξηλεκτρισμένη έκδοση (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών