Μπορεί οι διάσημες μπερλίνες όπως η E-Class να έχουν χάσει λίγο από το ενδιαφέρον του κοινού (ελέω SUV), όμως δεν πρόκειται ποτέ να χάσουν την αίγλη και τη λάμψη τους
Είναι πολλά άλλωστε τα τριάντα χρόνια ιστορίας για να επιτρέψουν στη γερμανική φίρμα να αφήσει σε δεύτερη μοίρα το ιστορικό της σεντάν.
Αντιθέτως, οι Γερμανοί ξέρουν να τιμούν και να εκτιμούν, επομένως και στην έκτη γενιά της E-Class έκαναν αυτό που κάνουν πάντα…
Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό σαν να βρισκόμαστε ακόμη στην εποχή που τα τετράθυρα premium μοντέλα πουλούσαν όπως… τα εισιτήρια του τελικού Conference League στη Ν. Φιλαδέλφεια.
Άλλωστε για μία ακόμη φορά θα τεθεί απέναντι στην -κατά 11 εκατοστά μακρύτερη- 5άρα της BMW και οφείλει να την κοιτάξει στα μάτια, αν όχι να είναι καλύτερη στο σύνολο της.
Στο αισθητικό κομμάτι δεν μπορούμε να πούμε αν είναι ομορφότερη ή όχι, πάντως σίγουρα είναι λιγότερο τολμηρή, διατηρώντας ένα εκλεπτυσμένο προφίλ που θυμίζει S-Class και δεν προκαλεί σε κανένα σημείο του σχεδιασμού της.
Έχει μεγάλο καπό, γραμμές λιτές που μοιάζουν σαν να τραβάνε το αμάξωμα προς τα πίσω και εξαιρετικά κομψά φωτιστικά σώματα, ενώ η μάσκα -χωρίς να είναι τεράστια- ξεχωρίζει με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες και τα δεκάδες μικρά αστέρια γύρω από το μεγάλο άστρο του περίφημου logo (Διαβάστε περισσότερα)
Αντιθέτως, οι Γερμανοί ξέρουν να τιμούν και να εκτιμούν, επομένως και στην έκτη γενιά της E-Class έκαναν αυτό που κάνουν πάντα…
Έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό σαν να βρισκόμαστε ακόμη στην εποχή που τα τετράθυρα premium μοντέλα πουλούσαν όπως… τα εισιτήρια του τελικού Conference League στη Ν. Φιλαδέλφεια.
Άλλωστε για μία ακόμη φορά θα τεθεί απέναντι στην -κατά 11 εκατοστά μακρύτερη- 5άρα της BMW και οφείλει να την κοιτάξει στα μάτια, αν όχι να είναι καλύτερη στο σύνολο της.
Στο αισθητικό κομμάτι δεν μπορούμε να πούμε αν είναι ομορφότερη ή όχι, πάντως σίγουρα είναι λιγότερο τολμηρή, διατηρώντας ένα εκλεπτυσμένο προφίλ που θυμίζει S-Class και δεν προκαλεί σε κανένα σημείο του σχεδιασμού της.
Έχει μεγάλο καπό, γραμμές λιτές που μοιάζουν σαν να τραβάνε το αμάξωμα προς τα πίσω και εξαιρετικά κομψά φωτιστικά σώματα, ενώ η μάσκα -χωρίς να είναι τεράστια- ξεχωρίζει με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες και τα δεκάδες μικρά αστέρια γύρω από το μεγάλο άστρο του περίφημου logo (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών