Είναι η κουπέ εκδοχή της νέας GLC ένα ακόμη βαρετό SUV;
Σίγουρα όχι.
Είναι ένα ακόμη μοντέλο που θα πρέπει να τρέχουμε από πρίζα σε πρίζα ή να αδειάζουμε το πορτοφόλι μας σε κάθε στάση σε πρατήριο καυσίμων;
Εδώ και αν απαντάμε όχι!
H plug in υβριδική τεχνολογία σαν φιλοσοφία μας είναι αρκετά συμπαθής.
Σου επιτρέπει να κινηθείς καθημερινά για ορισμένες λογικές αποστάσεις με ηλεκτρικό ρεύμα και, εφόσον παραστεί ανάγκη, το αυτοκίνητο σου μπορεί να κινηθεί παραδοσιακά με βενζίνη χωρίς ίχνος άγχους.
Η αρχική ιδέα ήταν τα μοντέλα PHEV να μπορούν να διανύσουν την απόσταση σπίτι-γραφείο-γραφείο σπίτι και πάλι στην πρίζα.
Έλα όμως που ο χρόνος λειτούργησε ευεργετικά για εταιρείες όπως η Mercedes-Benz.
Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε μπροστά μας λοιπόν ένα μεσαίο πολυτελές SUV που ξεπερνά τα 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και έπειτα συνεχίζει σαν ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου.
Οι Γερμανοί λοιπόν φρόντισαν να προικίσουν τη δεύτερη γενιά της GLC Coupe με μπόλικη τεχνολογία αλλά και αρκετή φινέτσα που κάνει το μεσαίο SUV να είναι ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της που μπορεί να οδηγήσει κάποιος.
Κομψές γραμμές, γνώριμη εκλεπτυσμένη μάσκα με χρωμιομένες πινελιές, ιδιαίτερο ντιζάιν και κουπέ σιλουέτα όσο την κοιτάς προς τα πίσω.
Τα φωτιστικά σώματα για μία ακόμη φορά αποτελούν σήμα κατατεθέν για μία Mercedes, τόσο με τον σχεδιασμό, όσο και με τον τρόπο λειτουργίας των LED, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών έρχονται να υπογράψουν τον σπορ προσανατολισμό του γερμανικού SUV.
Σε αντίθεση με την πλειοψηφία της «ηλεκτρικής» οικογένειας της φίρμας, οι χειρολαβές ανοίγουν «παραδοσιακά» και δεν είναι αναδυόμενης τεχνολογίας, ενώ και το σκαλοπάτι έχει μικρό φάρδος, κάτι που κάνει ευκολότερη την πρόσβαση στην καμπίνα του όμορφου κουπέ.
Συνδυάζει με λίγα λόγια όλα τα καλά της premium σχεδιαστικής λογικής των Γερμανών με την πινελιά του πίσω μέρους να κάνει τη διαφορά και να τερματίζει κάθε κουβέντα περί… βαρετού ή άτολμου (διαβάστε περισσότερα)
Είναι ένα ακόμη μοντέλο που θα πρέπει να τρέχουμε από πρίζα σε πρίζα ή να αδειάζουμε το πορτοφόλι μας σε κάθε στάση σε πρατήριο καυσίμων;
Εδώ και αν απαντάμε όχι!
H plug in υβριδική τεχνολογία σαν φιλοσοφία μας είναι αρκετά συμπαθής.
Σου επιτρέπει να κινηθείς καθημερινά για ορισμένες λογικές αποστάσεις με ηλεκτρικό ρεύμα και, εφόσον παραστεί ανάγκη, το αυτοκίνητο σου μπορεί να κινηθεί παραδοσιακά με βενζίνη χωρίς ίχνος άγχους.
Η αρχική ιδέα ήταν τα μοντέλα PHEV να μπορούν να διανύσουν την απόσταση σπίτι-γραφείο-γραφείο σπίτι και πάλι στην πρίζα.
Έλα όμως που ο χρόνος λειτούργησε ευεργετικά για εταιρείες όπως η Mercedes-Benz.
Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε μπροστά μας λοιπόν ένα μεσαίο πολυτελές SUV που ξεπερνά τα 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας και έπειτα συνεχίζει σαν ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου.
Οι Γερμανοί λοιπόν φρόντισαν να προικίσουν τη δεύτερη γενιά της GLC Coupe με μπόλικη τεχνολογία αλλά και αρκετή φινέτσα που κάνει το μεσαίο SUV να είναι ένα από τα πιο ελκυστικά μοντέλα της που μπορεί να οδηγήσει κάποιος.
Κομψές γραμμές, γνώριμη εκλεπτυσμένη μάσκα με χρωμιομένες πινελιές, ιδιαίτερο ντιζάιν και κουπέ σιλουέτα όσο την κοιτάς προς τα πίσω.
Τα φωτιστικά σώματα για μία ακόμη φορά αποτελούν σήμα κατατεθέν για μία Mercedes, τόσο με τον σχεδιασμό, όσο και με τον τρόπο λειτουργίας των LED, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών έρχονται να υπογράψουν τον σπορ προσανατολισμό του γερμανικού SUV.
Σε αντίθεση με την πλειοψηφία της «ηλεκτρικής» οικογένειας της φίρμας, οι χειρολαβές ανοίγουν «παραδοσιακά» και δεν είναι αναδυόμενης τεχνολογίας, ενώ και το σκαλοπάτι έχει μικρό φάρδος, κάτι που κάνει ευκολότερη την πρόσβαση στην καμπίνα του όμορφου κουπέ.
Συνδυάζει με λίγα λόγια όλα τα καλά της premium σχεδιαστικής λογικής των Γερμανών με την πινελιά του πίσω μέρους να κάνει τη διαφορά και να τερματίζει κάθε κουβέντα περί… βαρετού ή άτολμου (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών