Το πιο εντυπωσιακό -ίσως- μοντέλο στην ιστορία της Hyundai, κρύβει πέρα από ντιζάιν, σπουδαίες καινοτομίες και μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο, καθιστώντας το ένα ηλεκτρικό αριστούργημα.
Ποια ήταν η τελευταία φορά που πιάσατε τον εαυτό σας να «παγώνει» στο δρόμο αντικρίζοντας ένα αυτοκίνητο που σου κόβει την ανάσα, και μάλιστα δεν ανήκει στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων που τιμολογούνται με εξαψήφια νούμερα;
Για να το κάνουμε ακόμη πιο δύσκολο, πόσο πιθανό είναι αυτό το μοντέλο να μην έχει θερμικό κινητήρα;
Για να μη σπάτε το κεφάλι σας καλοκαιριάτικα, θα σας θυμίσουμε σύντομα την περίπτωση του Ioniq 5, του ηλεκτρικού SUV της Hyundai που έκοψε πρώτο το νήμα των εντυπώσεων.
Η όμορφη ηλεκτρική μπερλίνα Ioniq 6 ωστόσο, πηγαίνει την επαναστατικότητα σε θέμα σχεδίασης -και όχι μόνο- σε άλλο level.
Οι Κορεάτες πάτησαν στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα E-GMP και δημιούργησαν ένα τολμηρό κουπέ με μήκος 4,855 μέτρα και μεταξόνιο 2,95 μέτρα (5 εκατοστά λιγότερο μεταξόνιο από το Ioniq 5).
Το… Electrified Streamliner όπως το αποκαλούν οι άνθρωποι της εταιρείας, με αυτή του τη μοναδική σχεδίαση πέτυχαν αεροδυναμικό συντελεστή 0,219, με τη φιλοσοφία της… σταγόνας.
Χαμηλό ρύγχος, αεροτομές τύπου duck tail (είναι και ένας από τους λόγους που το πίσω μέρος παραπέμπει σε Porsche 911), ενεργές εισαγωγές αέρα και αναδυόμενες χειρολαβές, είναι πολλά από τα στοιχεία που βοήθησαν ώστε να επιτευχθεί αυτός ο κορυφαίος αριθμός σε θέμα αεροδυναμικής.
Εκτός από τις παραπάνω πινελιές ουσίας, τα παραμετρικά pixels (700 στο σύνολο τους παρακαλώ), οι όμορφες ζάντες αλουμινίου (20άρες στην περίπτωση της δοκιμής μας) ή ακόμη και το αλουμινένιο logo της εταιρείας, δίνουν έναν premium αέρα με σπορ υπογραφή.
Άλλο ένα δείγμα του ότι η Hyundai μπορεί όποτε θέλει να κατασκευάσει μοντέλα που ξεφεύγουν είτε σε στιλ ή σε πρωτοποριακές τεχνολογίες.
Εσωτερικά, το σκηνικό είναι ολίγον πιο γνώριμο σε σχέση με το Ioniq 5, μια και μέχρι στιγμής δεν είδαμε και πολλά κοινά στο εξωτερικό κομμάτι (πέρα από τα pixels).
Τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όσο και η οθόνη multimedia σε κερδίζουν με την εύκολη λειτουργία τους αλλά και την υψηλή ευκρίνεια.
Παρακάτω υπάρχει πληθώρα από φυσικούς διακόπτες για τα υπομενού, ενώ και το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό και το μεγάλο στρογγυλό πλήκτρο βοηθά αρκετά για την εναλλαγή των drive modes (sport/normal/eco) χωρίς να αποσπάς την προσοχή σου από το δρόμο (διαβάστε περισσότερα)
Για να το κάνουμε ακόμη πιο δύσκολο, πόσο πιθανό είναι αυτό το μοντέλο να μην έχει θερμικό κινητήρα;
Για να μη σπάτε το κεφάλι σας καλοκαιριάτικα, θα σας θυμίσουμε σύντομα την περίπτωση του Ioniq 5, του ηλεκτρικού SUV της Hyundai που έκοψε πρώτο το νήμα των εντυπώσεων.
Η όμορφη ηλεκτρική μπερλίνα Ioniq 6 ωστόσο, πηγαίνει την επαναστατικότητα σε θέμα σχεδίασης -και όχι μόνο- σε άλλο level.
Οι Κορεάτες πάτησαν στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα E-GMP και δημιούργησαν ένα τολμηρό κουπέ με μήκος 4,855 μέτρα και μεταξόνιο 2,95 μέτρα (5 εκατοστά λιγότερο μεταξόνιο από το Ioniq 5).
Το… Electrified Streamliner όπως το αποκαλούν οι άνθρωποι της εταιρείας, με αυτή του τη μοναδική σχεδίαση πέτυχαν αεροδυναμικό συντελεστή 0,219, με τη φιλοσοφία της… σταγόνας.
Χαμηλό ρύγχος, αεροτομές τύπου duck tail (είναι και ένας από τους λόγους που το πίσω μέρος παραπέμπει σε Porsche 911), ενεργές εισαγωγές αέρα και αναδυόμενες χειρολαβές, είναι πολλά από τα στοιχεία που βοήθησαν ώστε να επιτευχθεί αυτός ο κορυφαίος αριθμός σε θέμα αεροδυναμικής.
Εκτός από τις παραπάνω πινελιές ουσίας, τα παραμετρικά pixels (700 στο σύνολο τους παρακαλώ), οι όμορφες ζάντες αλουμινίου (20άρες στην περίπτωση της δοκιμής μας) ή ακόμη και το αλουμινένιο logo της εταιρείας, δίνουν έναν premium αέρα με σπορ υπογραφή.
Άλλο ένα δείγμα του ότι η Hyundai μπορεί όποτε θέλει να κατασκευάσει μοντέλα που ξεφεύγουν είτε σε στιλ ή σε πρωτοποριακές τεχνολογίες.
Εσωτερικά, το σκηνικό είναι ολίγον πιο γνώριμο σε σχέση με το Ioniq 5, μια και μέχρι στιγμής δεν είδαμε και πολλά κοινά στο εξωτερικό κομμάτι (πέρα από τα pixels).
Τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όσο και η οθόνη multimedia σε κερδίζουν με την εύκολη λειτουργία τους αλλά και την υψηλή ευκρίνεια.
Παρακάτω υπάρχει πληθώρα από φυσικούς διακόπτες για τα υπομενού, ενώ και το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό και το μεγάλο στρογγυλό πλήκτρο βοηθά αρκετά για την εναλλαγή των drive modes (sport/normal/eco) χωρίς να αποσπάς την προσοχή σου από το δρόμο (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών