Η FIA θα δοκιμάσει ένα νέο σύστημα κλιματισμού στα μονοθέσια της F1, σχεδιασμένο να αποτρέπει τις δυσμενείς συνθήκες που ταλαιπώρησαν τους οδηγούς στο περσινό Grand Prix του Κατάρ.
Το περσινό GP του Κατάρ στο Losail διεξήχθη σε έντονη ζέστη.
Οι θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου δεν έπεσαν κάτω από τους 35 βαθμούς Κελσίου, με τις θερμοκρασίες στο εσωτερικό των μονοθέσιων να φτάνουν τους 60 βαθμούς.
Αρκετοί οδηγοί αρρώστησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τον Logan Sargeant να αποσύρεται στον 42ο γύρο λόγω θερμοπληξίας.
Άλλα περιστατικά κατά τη διάρκεια του αγώνα περιλάμβαναν τον Esteban Ocon που έκανε εμετό μέσα στο κράνος του και τον Lance Stroll που λιποθυμούσε κατά διαστήματα κατά τη διάρκεια του 57-γύρου GP.
Ο Καναδός εθεάθη αργότερα να περπατάει με δυσκολία προς ένα ασθενοφόρο μετά την καρό σημαία.
Μετά το Σαββατοκύριακο, αρκετοί οδηγοί πιστεύουν ότι έφτασαν στα όρια αντοχής τους κατά τη διάρκεια των αγώνων και μίλησαν για τους κινδύνους των συνθηκών με τις υψηλές ταχύτητες που έχουν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1 (διαβάστε περισσότερα)
Οι θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου δεν έπεσαν κάτω από τους 35 βαθμούς Κελσίου, με τις θερμοκρασίες στο εσωτερικό των μονοθέσιων να φτάνουν τους 60 βαθμούς.
Αρκετοί οδηγοί αρρώστησαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τον Logan Sargeant να αποσύρεται στον 42ο γύρο λόγω θερμοπληξίας.
Άλλα περιστατικά κατά τη διάρκεια του αγώνα περιλάμβαναν τον Esteban Ocon που έκανε εμετό μέσα στο κράνος του και τον Lance Stroll που λιποθυμούσε κατά διαστήματα κατά τη διάρκεια του 57-γύρου GP.
Ο Καναδός εθεάθη αργότερα να περπατάει με δυσκολία προς ένα ασθενοφόρο μετά την καρό σημαία.
Μετά το Σαββατοκύριακο, αρκετοί οδηγοί πιστεύουν ότι έφτασαν στα όρια αντοχής τους κατά τη διάρκεια των αγώνων και μίλησαν για τους κινδύνους των συνθηκών με τις υψηλές ταχύτητες που έχουν τα σύγχρονα μονοθέσια της F1 (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών