Η νέα ZR1 φλερτάρει με τις προδιαγραφές ενός hypercar αφού η ισχύς της φτάνει τους 1.079 ίππους και η τελική της αγγίζει τα 346 χλμ,/ώρα!
Είναι το ισχυρότερο V8 αμερικανικό αυτοκίνητο που έχει υπάρξει ποτέ!
Η νέα Corvette ZR1 του 2025 εντυπωσιάζει με την απόδοσή της, ξεπερνώντας ακόμη και την Bugatti Veyron.
Εξοπλισμένη με έναν twin-turbo flat-plane V8 κινητήρα χωρητικότητας 5,5 λίτρων, αποδίδει 1.079 ίππους και 1.121 Nm ροπής.
Αυτά τα χαρακτηριστικά την κατατάσσουν στην κατηγορία των hypercars και την κάνουν πιο ισχυρή από ανταγωνιστικά supercars, όπως η Ferrari 296 GTB, η Lamborghini Revuelto, η McLaren 750S, η Pagani Huayra, ή ακόμη και η πιο εξωτική Mercedes-AMG One.
Ο κινητήρας της ZR1, γνωστός ως LT7, είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του LT6 που προέρχεται από την Corvette Z06.
Περιλαμβάνει μεγαλύτερους θαλάμους καύσης, νέα κυλινδροκεφαλή με νέες εισαγωγές και turbo, βελτιστοποιημένο χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων, νέα σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες (με πολύ χαμηλότερο λόγο συμπίεσης 9,8:1 σε σύγκριση με το 12,5:1 του LT6), νέο σύστημα εισαγωγής και δευτερεύον σύστημα ψεκασμού.
Την μετάδοση στους πίσω τροχούς έχει ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων, σχεδιασμένο να διαχειρίζεται την τεράστια ροπή του LT7 (διαβάστε περισσότερα)
Η νέα Corvette ZR1 του 2025 εντυπωσιάζει με την απόδοσή της, ξεπερνώντας ακόμη και την Bugatti Veyron.
Εξοπλισμένη με έναν twin-turbo flat-plane V8 κινητήρα χωρητικότητας 5,5 λίτρων, αποδίδει 1.079 ίππους και 1.121 Nm ροπής.
Αυτά τα χαρακτηριστικά την κατατάσσουν στην κατηγορία των hypercars και την κάνουν πιο ισχυρή από ανταγωνιστικά supercars, όπως η Ferrari 296 GTB, η Lamborghini Revuelto, η McLaren 750S, η Pagani Huayra, ή ακόμη και η πιο εξωτική Mercedes-AMG One.
Ο κινητήρας της ZR1, γνωστός ως LT7, είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του LT6 που προέρχεται από την Corvette Z06.
Περιλαμβάνει μεγαλύτερους θαλάμους καύσης, νέα κυλινδροκεφαλή με νέες εισαγωγές και turbo, βελτιστοποιημένο χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων, νέα σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες (με πολύ χαμηλότερο λόγο συμπίεσης 9,8:1 σε σύγκριση με το 12,5:1 του LT6), νέο σύστημα εισαγωγής και δευτερεύον σύστημα ψεκασμού.
Την μετάδοση στους πίσω τροχούς έχει ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων, σχεδιασμένο να διαχειρίζεται την τεράστια ροπή του LT7 (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών