Η Audi παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουργιο A6 e-tron, σηματοδοτώντας μια σημαντική πρόοδο στην γκάμα των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων
Διαθέσιμο σε αμαξώματα Sportback και Avant, το A6 e-tron στοχεύει άμεσα τα Mercedes EQE και BMW i5.
Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, αυτή η γενιά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, προσφέροντας στους πελάτες μια καθαρά ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης.
Το νέο A6 e-tron έχει έντονες ομοιότητες με τα πρωτότυπα του 2021 (Sportback) και 2022 (Avant).
Ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από λεπτούς προβολείς, πιο εμφανή μαύρη περίμετρο στη μάσκα, χωνευτές χειρολαβές πόρτας και LED πλήρους πλάτους στο πίσω μέρος.
Μάλιστα, οι υψηλής τεχνολογίας Matrix LED προβολείς και τα δεύτερης γενιάς OLED πίσω φώτα προσφέρουν οκτώ διαφορετικές ψηφιακές υπογραφές φωτισμού.
Η Audi δίνει προτεραιότητα στην αεροδυναμική εξέλιξη του A6 e-tron, διεξάγοντας πάνω από 1.300 προσομοιώσεις και εκτεταμένες δοκιμές στο αεροδυναμικό τούνελ.
Το αποτέλεσμα είναι το πιο αεροδυναμικό Audi που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας του Sportback να είναι 0.21 Cd και του Avant 0.24 Cd (Διαβάστε περισσότερα)
Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, αυτή η γενιά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, προσφέροντας στους πελάτες μια καθαρά ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης.
Το νέο A6 e-tron έχει έντονες ομοιότητες με τα πρωτότυπα του 2021 (Sportback) και 2022 (Avant).
Ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από λεπτούς προβολείς, πιο εμφανή μαύρη περίμετρο στη μάσκα, χωνευτές χειρολαβές πόρτας και LED πλήρους πλάτους στο πίσω μέρος.
Μάλιστα, οι υψηλής τεχνολογίας Matrix LED προβολείς και τα δεύτερης γενιάς OLED πίσω φώτα προσφέρουν οκτώ διαφορετικές ψηφιακές υπογραφές φωτισμού.
Η Audi δίνει προτεραιότητα στην αεροδυναμική εξέλιξη του A6 e-tron, διεξάγοντας πάνω από 1.300 προσομοιώσεις και εκτεταμένες δοκιμές στο αεροδυναμικό τούνελ.
Το αποτέλεσμα είναι το πιο αεροδυναμικό Audi που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας του Sportback να είναι 0.21 Cd και του Avant 0.24 Cd (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών