Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Ford Kuga Active FHEV AWD 183 PS

tags :
Δοκιμάζουμε το ολοκληρωμένο Ford Kuga Active FHEV AWD 183 PS
Με παρεμβάσεις στο αισθητικό αλλά και το τεχνολογικό κομμάτι μοιάζει πληρέστερο από ποτέ, με αιχμή του δόρατος την τετρακίνητη έκδοση Active και το full υβριδικό σύστημα
Η τρίτη γενιά του Ford Kuga μας ξανασυστήνεται, έχοντας ανανεωθεί ριζικά.
Με παρεμβάσεις στο αισθητικό αλλά και το τεχνολογικό κομμάτι μοιάζει πληρέστερο από ποτέ, με αιχμή του δόρατος την τετρακίνητη έκδοση Active και το full υβριδικό σύστημα.
Όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο προσκήνιο το Kuga πριν από κάμποσα χρόνια, ελάχιστοι νοιάζονταν για ορολογίες όπως «κατανάλωση καυσίμου», «hybrid» ή «ανάκτηση ενέργειας».
Όλοι βλέπαμε ένα αποδοτικό SUV που βγάζει εκρηκτικότητα, απόλαυση στο δρόμο και μεγάλο δυναμισμό.
Τα χρόνια πέρασαν, η αμόλυβδη ακρίβυνε και οι εταιρείες έκαναν τεχνολογική στροφή μέχρι να βρουν τον κατάλληλο συνδυασμό. Εκείνον που θα διατηρούσε τις επιδόσεις και τη χαρά πίσω από το τιμόνι, χωρίς να λούζει τον οδηγό κρύος ιδρώτας κάθε φορά που περνάει από πρατήριο καυσίμων.
Έτσι και έγινε λοιπόν, το μεσαίο SUV της Ford έφθασε στο σημείο να διατηρεί όλα του τα ατού, με την κατανάλωση καυσίμου να μην ξεπερνά εκείνη ενός Fiesta.
Πάμε όμως να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.
Το Kuga διανύει την τρίτη του γενιά, και ως εκ τούτου ήρθε η ώρα για μία ανανέωση που θα το δώσει νέα πνοή για λίγα ακόμη χρόνια.
Η εν λόγω ανανέωση αναβάθμισε το SUV της Ford σε μεγάλο βαθμό, το έκανε πιο δυναμικό, κομψότερο και σίγουρα πιο σύγχρονο.
Η μάσκα έχει τοποθετηθεί πιο ψηλά, με το καπό να δείχνει κάπως μακρύτερο με τη σειρά του και τα φωτιστικά LED να είναι λεπτότερα και πιο σύγχρονα.
Το βλέμμα τραβά και η χρωμιομένη οριζόντια εισαγωγή αέρα, ενώ κατά μήκος το γράμμα «A» δεν συμβολίζει τίποτα άλλο από την έκδοση Active της δοκιμής μας.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές, ωστόσο οι εντονότερες ακμές και τα νέα φωτιστικά LED δεν περνούν απαρατήρητα.
Κάτι που συμβαίνει και όταν ανοίγεις την πόρτα και βλέπεις τις δύο μεγάλες οθόνες (12,3 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και 13,2 για την οθόνη αφής) με τους φυσικούς διακόπτες να… λάμπουν δια της απουσίας τους.
Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν σχεδόν σε κάθε γωνιά (συν ασύρματη φόρτιση), ενώ οι χώροι για τους εμπρός και πίσω επιβάτες είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας.
Για τις αποσκευές υπάρχουν 553 διαθέσιμα λίτρα, και μάλιστα εκτείνονται σε ύψος και φάρδος έτσι ώστε να χωρέσουν και πιο «δύσκολα» αντικείμενα (διαβάστε περισσότερα)

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης